7 Reacties

één jaar geleden

Misschien hele rare vraag. Maar heeft hij geen suikerziekte? Omdat de wondjes ook zo langzaam genezen? Snap dat hij ze dan elke keer weer open krabt, maar dan nog zal het toch uiteindelijk weer moeten genezen..

één jaar geleden

Misschien een pleister plakken?

één jaar geleden

Reactie op happy24

Misschien een pleister plakken?
Al meerdere keren geprobeerd. Hij vindt het helemaal niks. Nog geen minuut later trekt hij het er van af.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Misschien hele rare vraag. Maar heeft hij geen suikerziekte? Omdat de won ...
Ik denk het niet. Behalve de slecht genezende wondjes herken ik verder geen symptomen van suikerziekte(zoals extreme dorst, veel plassen, moeheid etc.) Ik denk zelf dat het wondje langzaam geneest omdat het niet te kans krijgt om te helen. Mijn zoontje haalt het korstje dus weg. Ps. helemaal geen rare vraag. Bedankt voor het meedenken.

één jaar geleden

Herkenbaar. Ze heeft hier al 2 weken een plekje op haar wang. En iedere keer weer krabt ze hem open 🤐

één jaar geleden

Reactie op Yaseminn

Ik denk het niet. Behalve de slecht genezende wondjes herken ik verder geen ...
Ah gelukkig, alleen maar beter dan, dat hij niet meer symtomen ervan heeft. Lastig.. en vooral omdat ze het ook nog niet begrijpen dat ze er van af moet blijven. En als je de pleister in zijn slaap er op plakt dan ? Je hebt toch ook wel van die onzichtbare pleisters? Zodat hij het niet ziet bijv? Geen idee hoor, ik denk een beetje hardop🙈?

één jaar geleden

Ik heb echt toevallig precies hetzelfde probleem als jou😂 word er echt gek van elke keer trekt mijn dochter de pleister eraf en zit ze weer te ‘pulken’. Hier is het ook met een muggenbult begonnen, maar ondertussen een maand verder.. helaas dus geen tip maar ik voel je 😅