6 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Ben wel benieuwd wat dit is?
ik wist niet dat het lutje potje heten. Wat grappig.
Wij noemen het heel oneerbiedig een konijnenhok maar dan voor baby's, hihi.
Ons mannetje slaapt meestal in de kinderwagen buiten. Hij heeft dan gewone kleding aan, een winterjasje en zo'n voetenzak. Dit zou ik hem ook in een lutje potje aantrekken. Dan wel met de kanttekeningen dat hij in de voetenzak niet naar beneden moet kunnen zakken zeg maar. Onderkant zou je met een touwtje af kunnen knopen zodat hij/zij niet naar beneden kan kruipen.
En dan heerlijk slapen, lekker gezond! 馃槏馃槏
4 jaar geleden
Oeeeh heeeerlijk! Ons zoontje heeft al buiten geslapen met 10 graden. Hij sliep destijds nog jn een puckababy. Ik heb hem in de dunne puckababy gelegd met zijn normale kleertjes toen (lange mouwen romper + lange mouwen shirt + broekje + sokken). Met deze puckababy heb ik m in een iets dikkere slaapzak gelegd en ingestopt met een dekentje. Ook een mutsje op gedaan. Aantal keren ook getemperatuurd daarna en toen zat hij gewoon rond de 36,7.
We merken dat ons zoontje veel beter slaapt buiten. We proberen nu minimaal 1 slaapje buiten te doen op de dagen dat we thuis zijn. Op woensdag gaat hij overigens naar de opvang en daar slaapt hij ook buiten, heeeerlijk! En als we van huis zijn, slaapt hij ook altijd wel in de kinderwagen.
Wij zijn er heel blij mee dat we een buitenbedje hebben aangeschaft in de zwangerschap 馃挋