21 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb bijna geen kleren die ik aan kan :(
Ik baal echt maar ja. Het is pas 2 weken terug ik hoop dat ik mijn oude broeken nog aan kan over paar weken.
Sommige t-shirts kan ik wel weer aan. Het zijn vooral broeken die ik niet meer aan kan.
Ik heb nu nog Zwangerschaps broeken aan.
4 jaar geleden
5 weken geleden bevallen. Pas nog niks goed.. voelde me redelijk slank toen ging ik mn jurkjes passen, is er eentje gescheurd. Dus ik wacht nog eventjes hihi. Haal nu meer oversized zodat ik dat later ook nog aan kan trekken.
4 jaar geleden
Ik droeg na een paar dagen men normale kleding weer. Broeken was pas na een week. Ook moeten de broeken stretch zijn. Ik heb wel de indruk dat mijn buik smaller is dan voordien, enkel heb ik problemen met m'n bovenbenen/bekken en heupen daar lijk ik veel breder geworden waardoor niet alle broeken meer passen.
4 jaar geleden
Ik pas mijn oude kleding redelijk weer, maar er moeten nog wat kilootjes er vanaf. Merk wel bij topjes dat mijn boobs wel heel erg aanwezig zijn. Bij die topjes voel ik me niet comfortabel om buiten te dragen... Na bv, zal dat vast wel weer kunnen 😅
4 jaar geleden
Dit vind ik ook echt moeilijk.. sommige jurken en rokjes kan ik ondertussen wel weer aan. Maar broeken enkel nog maar m'n zwangerschapsbroeken. Wou het even afwachten, maar het blijft nu al enkele weken stabiel 😬 ben nu 7w na de bevalling. Dus zal stilaan toch andere kleren moeten gaan kopen. Dan zal je zien dat ik terug mag beginnen sporten en het ineens wel vooruit gaat, maar goed 😅
4 jaar geleden
Ja wel herkenbaar hoor. Ik ben qua gewicht niet ontevreden en 2 low waist broeken kan ik wel net aan maar ik vind dat (vooral op de plek des onheils daaronder) nog niet bepaald lekker zitten. En dat gun ik mezelf 1,5 week na de bevalling nog wel 😆 . Ik heb normaal ook veel wijde shirts, dat komt nu goed uit. De keuze is niet bepaald reuze verder.
4 jaar geleden
Hier kan ik m’n kleding weer aan. Sommige skinny jeans vind ik nog niet echt lekker zitten. Merk dat m’n heupen nog wat breder zijn dan daarvoor, maar pas 3 weken geleden bevallen. Ik vind het sowieso snel gaan qua gewicht en lichaam. Het is al best snel weer redelijk ‘normaal’.
4 jaar geleden
Ik kan m’n eigen kleding in principe aan. Maar vind niet mooi vanwege m’n bolle hangbuik. Weet iemand wanneer je buik niet meer bol staat?? 🤷🏼♀️
4 jaar geleden
Ik ben 5 weken geleden bevallen en draag nog zwangerschapsbroeken. Deze zijn eigenlijk te ruim, maar m’n gewone broeken pas ik nog niet. Ook niet met de truc van het begin van de zwangerschap met een elastiekje in het knoopsgat 😕
4 jaar geleden
Nog 13 kg te gaan, voornamelijk op mn billen.... dus neen mijn oude kledij is nog niet voor meteen. Daarnaast geef ik borstvoeding en man, er is weinig mooie functionele borstvoedingskledij. 😶
4 jaar geleden
Ik heb allemaal borstvoedingsjurken en t-shirts gekocht (lang leve de uitverkoop) Ik baal een beetje dat er zo weinig is wat ik mooi vind waardoor ik regelmatig in minder leuke kleding loop.
Ik pas mijn oude kleding nog lang niet dus had een hele nieuwe garderobe nodig inclusief schoenen.
4 jaar geleden
Vooral mijn heupen en dijbenen zijn breder dan voor de zwangerschap waardoor spijkerbroeken niet lukken. Heb nog wat van die stretch flare broeken van Amika bijgekocht. Nu zitten alleen de meeste tops die ik heb erg strak, vooral rond de borst. Dus misschien nog wat voedingstops. Maar pas een krappe twee weken geleden bevallen dus ik wacht nog even. 😊
4 jaar geleden
Ik was vlak voor de zwangerschap een aantal kilo kwijt waardoor mijn kleding iets te groot was geworden (op mijn nieuwe lievelingsbroek na die zat precies goed). Nu, bijna 3 weken na de bevalling pas ik met een beetje moeite de meeste kleding weer, voordeel dat het ervoor te groot was geworden. Alleen mijn lievelingsbroek is nu dus echt te klein, hoop hem over een jaar weer te passen.
4 jaar geleden
ik pas zelf ook bijna niets meer.. of het staat gwn niet meer zo mooi als voorheen.
ben langzaam aan maar nieuwe kleding aan het kopen. ik vind het vooral fijn om in jurken en lange rokken te lopen.