Ah ik maak me zo erg zorgen dat me jochie klein gaat zijn net mij. Ik ben 160 en mijn man 175. Iemand ervaring hier mee?
Wij zitten nu nog meer eiwitten in t eten te toevoegen.
Bij het consultatiebureau kunnen ze naar berekenen welke lengte ze voor je kind verwachten. Dit is een verwachting op basis van rekenmodellen en is geen garantie. Bij jullie lengte zal je zoon maar verwachting geen twee meter worden maar waarschijnlijk wel de lengte van je man of langer. Nogmaals, het zijn enkel inschattingen.
De lengte die hij uiteindelijk gaat worden is genetisch bepaald. Dus natuurlijk moet hij gewoon voedingsstoffen binnenkrijgen die nodig zijn om te kunnen groeien, maar extra eiwitten gaan hem niet helpen langer te worden. Dat kun je niet beïnvloeden.
Maar dat is toch niet heel klein?
Jesse is precies 1 meter nu.. dat js maar 5 cm groter.. en nu zit hij boven het gemiddelde met zijn lengte ( lange papa )
Ik denk dat 95cm dan wel goed is hoor. 😊
Hey, ik ben 156 en partner 175. Gegeven is dat hij nu klein is, 93 cm en dat hij ook altijd wat kleiner als het gemiddelde zal zijn. Ben benieuwd waarom je je zo'n zorgen maakt?
Onze dochter is nu 90cm ongeveer. Is ook niet groot wij zijn ook niet onwijs groot. Ze kunnen nog groei speurt krijgen.
Met eiwitten kan dat niet helpen met groei neem ik aan.
Je kan er weinig aan doen als ze niet super groot worden. Dat is ook niet erg