16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op DenG
Die steekjes heb ik ook gehad. Maar zowel mijn vorige cyclus als deze... vo ...
Ik hoop het ook 🍀🥰
5 jaar geleden
Reactie op TS1996
Heb ik ook!! Nog steeds af en toe en ik ben zwanger 😊 ik duim voor je! 🍀 ...
Ja ik heb dit eerder nog niet gehad en verder zijn er geen andere menstruatie klachten.... in augustus wel een miskraam gehad, maar daar had ik voor m’n NOD helemaal nergens last van. maargoed, kan alleen maar wachten tot morgen. Thnx voor het duimen🤗🍀
5 jaar geleden
Reactie op TS1996
En? Al getest?😄
Yep! Maar niks... en ben ook nog niet ongesteld. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Reactie op TS1996
Spannend.....
Ik heb getest met een action test. Misschien dat die niet gevoelig genoeg is...
We wachten ongeduldig af😉
5 jaar geleden
Ik ook! Nog steeds af en toe van die gemene steekjes maar intussen 5 weken zwanger. Mijn action test was ook negatief dag voor NOD, maar ik voelde me niet hetzelfde als bij een opkomende menstruatie dus ben toch maar de clearblue digitaal gaan kopen die middag want wilde al duidelijkheid (te ongeduldig natuurlijk)🤭en die gaf 1-2 weken zwanger aan. 3 dagen later 2-3. Ik ga voor je duimen
5 jaar geleden
Reactie op Vivi83
Ik ook! Nog steeds af en toe van die gemene steekjes maar intussen 5 weken ...
Aaah kijk! Gefeliciteerd! Mijn NOD is vandaag, maar met de action test negatief. Heb zojuist die van t Kruidvat gekocht.. dus hopelijk gaat dat meer uitsluitsel geven.
Mijn menstruatie is nooit te laat. Dus heel gek. .
5 jaar geleden
Reactie op TS1996
Heb je de early genomen?
Yup! Net die van de Kruidvat gekocht dus die even proberen
5 jaar geleden
Reactie op joycceeeeeee
Yup! Net die van de Kruidvat gekocht dus die even proberen
Je kan beter de kruidvat 2v5 nemen. Zijn heel gevoelig. De early geeft vaak vals positief aan.
5 jaar geleden
Reactie op Kersenbloesem
Je kan beter de kruidvat 2v5 nemen. Zijn heel gevoelig. De early geeft vaak ...
Als het goed is, geeft een test zelden tot nooit vals positief aan. Wanneer positief betekent dit eigenlijk ALTIJD dat je zwanger bent (geweest). Dus als je later niet meer zwanger blijkt, heb je een zeer vroege miskraam gehad.
Een test geeft namelijk alleen positief aan als er HcG wordt geproduceerd en een lichaam kan dat niet produceren zonder zwangerschap.
Vals negatief daarentegen gebeurt heel erg vaak. Omdat een test pas positief kan zijn bij een bepaalde hoeveelheid HcG. Dus is daar nog te weinig van, is hij nog negatief. Betekent dan niet dat je niet zwanger bent.