55 Reacties

3 jaar geleden

Lidl heeft hem regelmatig in de webshop. Driehoek voor 60 euro en plank 50 euro

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje op marktplaats gevonden, tweedehands maar nog zeker goed voor nog een ronde. Ik zou daar eens lekker rondkijken kan veel schelen!

3 jaar geleden

Ik heb 1 op het oog van sklum. Als je hetzelfde bedoeld, denk het wel

3 jaar geleden

Reactie op SophieQL

Lidl heeft hem regelmatig in de webshop. Driehoek voor 60 euro en plank 50 ...
Thanks voor de tip, nu helaas uitverkocht!

3 jaar geleden

Reactie op ClaudiaLotte

Wij hebben er eentje op marktplaats gevonden, tweedehands maar nog zeker go ...
Dankjewel, zal eens gaan neuzen!

3 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik heb 1 op het oog van sklum. Als je hetzelfde bedoeld, denk het wel

3 jaar geleden

Reactie op ClaudiaLotte

Wij hebben er eentje op marktplaats gevonden, tweedehands maar nog zeker go ...
Mijn ervaring is dat ze op mp wel moeilijk te vinden zijn voor een mooi prijsje 🙄🫢 zou je zoekopdracht aanzetten 😬

3 jaar geleden

Op Etsy heb je veel betaalbare varianten, misschien zit daar iets voor je tussen?

3 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Hee, ja deze inderdaad. Nog geen ervaring met deze webshop dus wordt een gokje.😇 Ik wist niet dat de lidl ze ook heeft. Goede tip.

3 jaar geleden

Via speeltegoed.org kun je een klimdriehoek huren. En dan na 1,2 of 3 maanden weer iets anders (groots) en leuks uitkiezen! Mijn meiden zijn elke keer weer laaiend enthousiast als er iets nieuws staat! www.speeltegoed.org

3 jaar geleden

Reactie op Sara2011

Op Etsy heb je veel betaalbare varianten, misschien zit daar iets voor je t ...
Thanks voor de tip! Had daar idd wel dingen gevonden maar dan kwam er nog minimaal 50€ aan verzendkosten bij.

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Mijn ervaring is dat ze op mp wel moeilijk te vinden zijn voor een mooi pri ...
Hé Zandhoopje, leuk! Ja ik heb ook al even zitten neuzen maar kon ook niet echt wat vinden!

3 jaar geleden

Reactie op Famke123

Hee, ja deze inderdaad. Nog geen ervaring met deze webshop dus wordt een go ...
Ik ga later even op mijn laptop kijken, maar denk dat wij mee gaan doen met het gokje!

3 jaar geleden

Reactie op Li3sje050

Via speeltegoed.org kun je een klimdriehoek huren. En dan na 1,2 of 3 maand ...
Wat grappig, zal later eens kijken!

3 jaar geleden

Reactie op Famke123

Hee, ja deze inderdaad. Nog geen ervaring met deze webshop dus wordt een go ...
Ik vond de handleiding van dat klimrek, maar hij is niet opklapbaar. Vind ik zelf nog wel een dingetje. Heb nu deze gevonden:https://www.marktplaats.nl/v/kinderen-en-baby-s/speelgoed-houten-speelgoed/m1851609268-nieuwe-opvouwbare-pikler-driehoek-met-plank-klimdriehoek

3 jaar geleden

zelf maken of laten maken zal zelfs goedkoper zijn

3 jaar geleden

https://www.etsy.com/nl/listing/1229944522/klimdriehoek-80?click_key=c613a9984600fbdf106f7eb5e06714fdca646f2e%3A1229944522&click_sum=fc5fcc04&ref=shop_home_active_17&pro=1&variation0=2670939055&variation1=2670939029 Ik heb deze een tijdje terug gekocht voor 170€, is de driehoek incl allerlei planken (4 stuks geloof ik) Ben er super blij mee, is echt mooi spul. Zoontje begint 't ook leuk te vinden gelukkig haha 😁

3 jaar geleden

Ik heb hem via bol.com gekocht en zag er via marktplaats ook 2 voor +/- 150 euro!

3 jaar geleden

Deze hebben wij gekocht, maar is helaas niet meer leverbaar

3 jaar geleden

Aldi