48 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het 5u30 zonder voorbereiding 🥱 lag er gisterenavond ook al om 19u ...
Oh nou vind het knap, is dus eigenlijk 06.30 😄 Hier sliep ze gisteren ook al rond 19.15 en ze slaapt nu nog (05.50) Hoop dat ze nog even 40 minuutjes pakt, dan zitten we weer enigszins normaal hahaha

2 jaar geleden

Hier werd ze 5:30 even wakker, maar ging gelukkig weer verder slapen. Verwacht wel dat ze zo wakker wordt. Ik kon natuurlijk zelf niet meer verder slapen😅🤭. Wordt een lange dag! Maar lekker veel naar buiten gaan en hopelijk pikt ze het nieuwe ritme snel weer op🤞🏻

2 jaar geleden

Gelukt! 6:00 wakker en voor haar gevoel al 7:00 u. Manlief is vannacht wel bij haar gaan liggen op t logeerbed, want dan slaapt ze sowieso meestal langer 😬

2 jaar geleden

Hier zelf 5.30 wakker 😔en zij nu pas.. maar wel stil in bed.. dus laat haar liggen zolang ze rustig blijft.. kijken of we alsnog 7.15 uur halen... ze is wel nog aan het ogen wrijven en knuffelen met haar knuffel.. dus ze doet het rustig aan gelukkig😄

2 jaar geleden

Hier is 06.30 gehaald, zonder wakker geweest zijn snachts!! 🥳 Dat is weer voor het eerst in maanden. Hij heeft wel bij ons in bed geslapen, dan slaapt hij beter.

2 jaar geleden

Haha wij stonden 4.45 naast ons bed...... gelukkig wel zelf 20.30 gaan slapen dus prima nacht. Hopelijk schuift het de komende dagen langzaam op

2 jaar geleden

Hier 06.30 wakker… Oude tijd dus 07.30 terwijl ze normaal tot 07.00 slaapt! Ben benieuwd hoe de 2 slaapjes van vandaag gaan verlopen

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier zelf 5.30 wakker 😔en zij nu pas.. maar wel stil in bed.. dus laat haa ...
Oh nu ligt ze weer op haar buik en slaapt.. waarom was ik nu wel al om 5.30 uur wakker😪😂

2 jaar geleden

Net een half uurtje wakker. Ik ben geen voorbereiding gedaan omdat het toch bijna iedere dag wel anders is. De ene keer is ze om half 6 klaar wakker, de andere keer ligt ze makkelijk tot half 9 nog lekker te slapen. Nu half 7 valt dus prima in haar warrige schema😅

2 jaar geleden

Reactie op IslandVibes

Net een half uurtje wakker. Ik ben geen voorbereiding gedaan omdat het toch ...
Hahaha hier exact hetzelfde! 06.30 wakker dus prima zo

2 jaar geleden

Reactie op Puck90

Haha wij stonden 4.45 naast ons bed...... gelukkig wel zelf 20.30 gaan slap ...
Wij ook 4:30 😅 net weer een dutje aan t doen. Vanavond maar 20:30 naar bed zelf 😂

2 jaar geleden

4uur😭🙄

2 jaar geleden

Gelukkig was mijn dochter 07:00 wakker nieuwe tijd. Voor haar was het 08:00 dus netjes gedaan haha Niks aan gedaan Alleen voor de middag dut moet ze uurtje langer wachten

2 jaar geleden

Hier 07:00 uur zonder er iets aan te doen. Net als normaal dus zelfde tijd wakker

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Helpt dat bij jullie? Hier resulteert later naar bed juist naar eerder wakk ...
Hier precies hetzelfde

2 jaar geleden

Gisteren 4.45, vandaag 5.07.... Vooruitgang maar vandaag wel echt een heel moe en huilerig kind. Zo stom dat we net al in een vroege vogel periode (net voor 6en wakker) zaten en dan die klok erbij. Hopelijk trekt het snel bij. Probeer nu zoveel mogelijk op te schuiven naar het nieuwe ritme zonder dat hij helemaal oververmoeid wordt

2 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Hier precies hetzelfde
Hier ook

2 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Hier precies hetzelfde
Hier ook. En standaard wakkertijd is al 6u. Daarom zijn we een week op voorhand begonnen met elke dag 10 minuutjes later. Lijkt wel redelijk gewerkt te hebben. Gisteren was het 6u nieuwe tijd (normaal en al opgeschoven dus). Vandaag 05u45, kan ik nog mee leven na het verzetten van het uur 😬

2 jaar geleden

Zondag 7.00 Ipv 6.30🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ hoe dan… 😂🤷🏼‍♀️ vandaag 5.45🙈

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Zondag 7.00 Ipv 6.30🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ hoe dan… 😂🤷🏼‍♀️ vandaag ...
Ja hier dus ook 0700h (eigenlijk 0800h) en vanochtend 0500h 😭