Ben ik weer 🫠sorry, ‘t is even een periode van veel vraagtekens hier.
Nora is nooit fan van slapen geweest en sinds een jaar ook echt een vroege vogel: altijd wakker tussen 5 en 6 uur. Sinds een maand of 2 is dat verschoven naar tussen 4 en 5 uur (met 5 uur moeten we echt ‘blij’ zijn). We hebben alles al geprobeerd, incl slaapcoach, dus die tips zijn allemaal al uitgeprobeerd.
Nou wil het toeval dat ik Nora de afgelopen week tot 2x aan toe een nachtfles heb gegeven (een volle). Dit omdat ze onrustig was en we haar niet in slaap kregen, nachtfles is dan de ‘escape’. Was beide keren zo’n beetje rond 12/1/2 uur. En allebei de ochtenden sliep ze vervolgens enorm uit (lees: tot ca 6.30/7u 🤯).
Zal ze dan altijd wakker worden van de honger?! Ik overweeg bijna om de nachtfles te herintroduceren 😂 overdag eet ze echt al goed, we krijgen er dan niet meer eten in ofzo. Nu denk ik: misschien heeft ze na 6u slaap en niet eten gewoon alweer onwijze honger?
Ohja, de reden dat ik voorheen NIET dacht dat ze wakker werd vd honger: als ik haar dan om 4 uur een flesje gaf, ging ze met geen mogelijkheid weer slapen. Ze was dan echt wakker-wakker…….
Heel benieuwd naar wat jullie denken en of jullie nog tips hebben.