12 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook. Het knobbeltje is wel een stuk kleiner dan jij beschrijft. Bij ons bleek het een opgezet kliertje. Is onschuldig :)

3 jaar geleden

Ik denk indd een opgezette klier
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Onze zoon van 5 maanden heeft er 6 in z'n nek. Aan de kinderarts gevraagd en kon geen kwaad, hoe ouder ze worden hoe kinder je het voelt omdat de huid dikker werd vertelde ze tegen ons.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een voorkeurshouding. Wij hebben daarom fysio aan huis. De fysio voelde bij mijn zoontje ook een knobbeltje in zijn nekje, maar gaf aan dat dat door die voorkeurshouding komt. Misschien is dat bij jullie ook het geval?

3 jaar geleden

Onze zoon had een zogenaamde kralenketting in zijn hals. Altijd een hele rij knobbeltjes. Waren zijn klieren inderdaad. Echter, is er 1x een helemaal ontstoken en toen was hij erg ziek. Vanaf toen moesten wij alert zijn als het asymmetrisch werd. Daarbuiten was het prims

3 jaar geleden

Prima

3 jaar geleden

Hier was het destijds een kliertje. wel kleiner (0,5 cm). Even laten checken kan nooit geen kwaad 😊

3 jaar geleden

Reactie op Rowena1104

Mijn zoontje heeft een voorkeurshouding. Wij hebben daarom fysio aan huis. ...
Wij hebben precies hetzelfde! Best een flinke bult voor zo een nekje, maar is nu zo goed als weg net fysio!

3 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga morgen voor de zekerheid even de HA bellen… Ik ben niet helemaal duidelijk over z’n leeftijd geweest!🙈 Mijn zoontje is bijna 3 jaar, niet 3 maanden… 😉

3 jaar geleden

Reactie op Rowena1104

Mijn zoontje heeft een voorkeurshouding. Wij hebben daarom fysio aan huis. ...
Nee! Ik zie niets terug van een voorkeurshouding… weet ook nietig dat op deze leeftijd nog kan spelen? Je voelt het niet alleen zitten maar je ziet het ook duidelijk…
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Nee! Ik zie niets terug van een voorkeurshouding… weet ook nietig dat op de ...
Oh sorry, hij is al 3, dan denk ik niet dat dat nog aan de orde kan zijn ☺️

3 jaar geleden

Reactie op MEMG

Wij hebben precies hetzelfde! Best een flinke bult voor zo een nekje, maar ...
Jaa hier ook inderdaad, fijn dat we er op tijd bij waren ☺️