14 Reacties

茅茅n jaar geleden

Het is nu voornamelijk, stickeren (dus stickers plakken op papier/karton) , kleuren (krassen hahah). En ik probeer ook een beetje met thema's soms zoals Valentijn, Pasen (ik wil straks met pasen eieren gaan verven met zo'n draaiding). Ook bakken "we" "samen" koekjes en cupcakes die we samen versieren.

茅茅n jaar geleden

Verven, met kwastjes en met de vingers natuurlijk.. (en soms een beetje proeven 馃槄) En tekenen en kleuren. Ik heb laatst stickers gekocht, maar nog niks mee gedaan. Ik wil graag nog raamstickers, maar nog niet actief gezocht naar waar die te halen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Verven, met kwastjes en met de vingers natuurlijk.. (en soms een beetje pro ...
Bij de action zijn leuke te koop! https://www.action.com/nl-nl/p/gelstickers-d9dc1170/

茅茅n jaar geleden

Wij knutselen met speciale dagen( kerst, pasen enz.. tussendoor kleuren we vaak, met de stiften en krijtjes soms word en nog wel eens een hapje genomen uit een krijtje馃檲 op de foto een tekening voor valantijsndag gemaakt met verf

茅茅n jaar geleden

Hier hebben we laatst voor het eerst geverfd! Ging best goed, heeft maar 2 keer geprobeerd de kwast in z鈥檔 mond te steken 馃槄 Verder veel kleuren en met klei spelen met vormpjes vindt hij ook leuk. Koekjes bakken willen we binnenkort doen! En die dan daarna met simpel glazuur versieren.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Bij de action zijn leuke te koop! https://www.action.com/nl-nl/p/gelstick ...
Heb ze gezien, zagen er heel leuk uit! Alleen zitten er van die kleine dingetjes bij van de stickers. 100% zeker dat mijn zoontje die gaat proberen op te eten 馃槄 Ik ga toch eerst even verder zoeken

茅茅n jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Verven, met kwastjes en met de vingers natuurlijk.. (en soms een beetje pro ...
Hema heeft nu Nijntje raamstickers..

茅茅n jaar geleden

Hier hebben we laatst voor het eerst geverfd! Ging best goed, heeft maar 2 ...
Wat leuk! Dit ga ik toch ook eens proberen met Alex. Zo verven..even schortje kopen 馃槀馃憤馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bentesara

Wij knutselen met speciale dagen( kerst, pasen enz.. tussendoor kleuren we ...
Lief!

茅茅n jaar geleden

Wij verven en tekenen veel. Tekenen vraagt ze zelf elke dag wel een paar keer om, maar ze is er vaak ook weer snel mee klaar. Dan worden alle krijtjes en potloden van tafel af gesmeten 馃珷 Verven doen we ook een paar keer per week. Gewoon met kwasten, met dr vingers of we maken iets met een handafdrukje (dat vindt ze ook heel leuk om te doen haha)

茅茅n jaar geleden

Reactie op mmhut

Wij verven en tekenen veel. Tekenen vraagt ze zelf elke dag wel een paar ke ...
Ik lees paar keer per week, ook thuismama? 馃檪

茅茅n jaar geleden

Ik lees paar keer per week, ook thuismama? 馃檪
Nee, ik werk twee dagen in de week. Maar we verven zeker op de helft van mn vrije dagen 馃槀

茅茅n jaar geleden

Kleuren is hier vooral populair en het leukste is de doppen eraf en er weer op doen 馃槀 of krijtjes stapelen. Zijn speciale van skinky studio en Hema heeft ze nu ook. Echt een aanrader 馃槉 hebben een bolle onderkant waardoor ze goed in kleine handjes liggen en er zit een gat in waar de vingertjes in kunnen om ook op die manier te tekenen. En je kunt er dus torens mee bouwen 馃槀馃槵

茅茅n jaar geleden

Kleien (samen, onder toezicht want het wilt nog weleens naar het mondje toe gaan). Maar hij vind het wel interessant!