3 Reacties

één jaar geleden

Jeetje wat een heftige situatie voor jullie zeg. Ik denk dat het heel lastig is voor ons als buitenstaanders om je advies te geven terwijl we jullie en jullie situatie niet goed kennen. Kunnen jullie goed met elkaar praten? Staan jullie open om naar een oplossing te zoeken en te werken? Zoals bijvoorbeeld een relatietherapeut bezoeken om het gesprek echt goed aan te gaan en niet te laten overschaduwen door de dagelijkse kleine dingen zoals misschien slaap tekort of weinig tijd voor eigen hobbies en tijd samen etc. Dit kun je enkel samen gaan oplossen en vergt motivatie van twee kanten. Sterkte!

één jaar geleden

Poe wat heftig. Net als happy24 zegt kennen we de situatie niet. Ik hoor soms wel dat als een partner de ruimte en tijd krijgt je soms nog meer uit elkaar groeit. Als jullie beide willen zou ik er wel actief aan gaan werken. Een kleine dreumes is enorm pittig en vergt zoveel van jullie beide persoonlijk en op relatie gebied. Dat moet je met elkaar niet vergeten 😊 heel, heel veel succes lieve mama ❤️

één jaar geleden

Ach wat verdrietig! Kan hij het nader omschrijven? Ik bedoel, veel ruzies en discussies zouden oplosbaar moeten zijn mits je beide er hard voor werkt toch? Ik vind sowieso met een jong kind dat je hele relatie veranderd. Sommige dingen gingen voorheen goed en na de komst van de kleine irriteer je je daar ineens aan. Goed blijven communiceren en evt hulp zoeken van buitenaf (zoals een relatietherapeut). Sterkte meid!