11 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde!
Ben nu 10+4. Maar misselijkheid is nu zo goed als over. Alleen af en toe.
Maar dat kokhalzen...
Al haal ik m'n neus op, of gapen idd, of hoesten. En dan blijf ik vaak ook kokhalzen.
Ben benieuwd hoeveel vrouwen hier nog meer last van hebben!
5 jaar geleden
Reactie op Kaatje39
Het is ook verschillen per vrouw
Ik zelf ben de hele tijd misselijk en ben ...
Haha grappig! Ik ben ook zwanger van een tweeling! Vandaag 11+5 馃グ. Maar ben echt heel beroerd helaas, ik heb vandaag als laatste middel zetpillen gehad als dit niet werkt zal ik aan het infuus moeten vanwege uitdroging. Ik eet gewoon ook niet tot nauwelijks 馃檲 en slaap eigenlijk de heledag
5 jaar geleden
Reactie op pinklady9
Herkenbaar ik hoef alleen maar te denken bijvoorbeeld aan stront en ik ga k ...
Haha o daar heb ik gelukkig nog geen last van. Werk in de kinderopvang dus ik zie heel wat langs komen op een dag 馃槀馃槀 spuug bij de kindjes heb ik nog niet ervaren tijdens mijn zwangerschap.. Maar daar ga ik normaal gesproken van over m'n nek.. Dus ik denk dat het nu niet veel beter zal zijn hahaha
5 jaar geleden
Ja ik ben nu 11wk en heb dit al weken... soms echt tot overmaat van ramp..pff
Ook als ik naar bed ga en ga liggen heb ik het echt heel naar.
Ik kan ook niet de prullenbak meer gebruiken als er wat in zit of de vaatwasser voor een tweede keer vullen.. 馃憥馃徏
5 jaar geleden
Heel herkenbaar, vooral gapen en kokhalzen (zonder overgeven gelukkig).
Uit het zwangerschapshandboek:
- vermijd pittig eten (ik heb soms juist zin in pittige chips van lays馃槀)
- vermijd frisdrank en koffie
- begin de dag met lauwwarm water en limoen
- gebruik appelazijn in gerechten
- rijstwater drinken kan helpen.
Persoonlijke ervaring, voor de zwangerschap dronk ik 's ochtends een halve liter lauwwarm water met appelazijn, ik krijg het nu niet meer weg. In eten zelf nog niet geprobeerd. Koffie aantal dagen vermeden, zonder effect bij mij. Rijstwater drinken nog niet geprobeerd, lijkt me niet lekker. Morgen de lauwwarm water met limoen maar eens proberen.
Hopelijk hebben jullie er iets aan. Het kan zooo naar zijn.
5 jaar geleden
Wat bij mij werkt is geen lege maag en altijd iets te drinken (water) en iets te eten bij me hebben.. Ik heb 't ook het is echt verschrikkelijk.. Maar als dat alles is 馃槄mag ik niet klagen denk ik