10 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik heb vorig jaar de horigen aangeschaft deze om precies tezijn. https://borstkolvenshopdeboezem.nl/collections/chicture-move/products/horigen-dubbele-electrische-borstkol-chicture-move-pp107-met-tas. Ik vond het opzich een fijne kolf maar vond het wel een lang programma 30 min. Ik heb eerst een week een kolf gehuurd dat was de medela https://www.viata.nl/medela-symphony-dubbele-electrische-borstkolf-1-stuks-nl?gclid=CjwKCAjwsNiIBhBdEiwAJK4khuE3BiCzsGBgOb6BS9tm_IYew2j0JBDTzCWEVOX8ls_Nip59lz1ZRhoCcxEQAvD_BwE die ze in de kraamsuite en ziekenhuis gebruiken dat was een programma van 15 min. Maar die is niet tedoen om zelf aan te schaffen.. maar los daarvan is de Horigen echt een fijne kolf.. het verschil tussen geel en wit weet ik niet ik heb zelf de witte. Nu 2e kindje flesvoeding dus de kolf staat op zolder eigelijk zonde maarja..

4 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hoi ik heb vorig jaar de horigen aangeschaft deze om precies tezijn. https: ...
ik had dus ook de medela symphony gehuurd alleen op een gegeven moment moest die wel weer een keer terug en die is indd abnormaal duur, oow dat is best wel lang ja.. kan het ook niet op een andere stand😥 Zo lastig staat nergens duidelijk wat het verschil is. Echt zonde indd maarja soms is het niet anders, miss kan je hem op marktplaats zetten?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op v20

ik had dus ook de medela symphony gehuurd alleen op een gegeven moment moes ...
Ik heb geen idee of hij op een andere stand kan eerlijk gezegd 🙈.. de link die ik stuurde van de horigen kolf die dame kun je vrijblijvend bellen ze is ook lactatiekundige.. ze woont bij ons in het dorp ze heeft er veel verstand van op internet kwam ik er niet uit. Dus vond het fijn even persoonlijk contact je geeft toch een hoop geld uit

4 jaar geleden

Ik heb de horigen chicture gehuurd van de lactatie kundige. Ik heb de witte gehuurd, weet niet wat het verschil is tussen de witten en gele. Wat ik wel weet is dat ze silicone hulzen hebben waardoor fijner aanvoelen aan de tepels. In het ziekenhuis heb ik wel een medela gebruikt. Die vond ik niet heel prettig aanvoelen aan mijn tepels.

4 jaar geleden

Reactie op Emwn

Ik heb geen idee of hij op een andere stand kan eerlijk gezegd 🙈.. de link ...
misschien ga ik dan toch even bellen voor meer info over de kolf

4 jaar geleden

Reactie op Theopatheo

Ik heb de horigen chicture gehuurd van de lactatie kundige. Ik heb de witte ...
Is zo lastig om te vinden wat het verschil is tussen die witte en gele😅klopt dat had ik gelezen daarom leek het me zo een fijne kolf😍

4 jaar geleden

Ik heb de chicture 1 jaar gebruikt en het klopt dat er een programma van 30 minuten op zit, maar die hoef je niet helemaal uit te zitten. Ik zette de kolf na 10 minuten uit, dan hield de melk op en had ik 1,5 voeding gekolft

4 jaar geleden

Reactie op Chipotle

Ik heb de chicture 1 jaar gebruikt en het klopt dat er een programma van 30 ...
Oow top, was je tevreden over de chicture kolf ?

4 jaar geleden

Reactie op v20

Oow top, was je tevreden over de chicture kolf ?
Ja het is echt een hele fijne kolf. De silicone opzetstukken zitten heel fijn en nooit problemen aan tepels gehad. En maakt ook weinig geluid. Onderdelen zijn ook makkelijk schoon te maken. Ik ga hem nu bij de 2e ook weer gebruiken ziet er nog als nieuw uit ondanks veelvuldig gebruik

4 jaar geleden

Reactie op Chipotle

Ja het is echt een hele fijne kolf. De silicone opzetstukken zitten heel fi ...
Oke top, ga de chicture dan toch halen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.