11 Reacties

4 jaar geleden

Ik werk op een kdv en wij smeren voor het slapen gaan, een (dun) laagje vaseline onder de neus. Zo kan t snot niet gaan vastplakken/aankoeken

4 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Ik werk op een kdv en wij smeren voor het slapen gaan, een (dun) laagje vas ...
En dan wrijf je het daarna makkelijk eraf met een (vochtig) doekje

4 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Ik werk op een kdv en wij smeren voor het slapen gaan, een (dun) laagje vas ...
Hier dezelfde tip!

4 jaar geleden

Ik heb de washandjes van zwitsal en daar lukt het goed mee

4 jaar geleden

Je handen onder de lauwe kraan doen en dan langs de neus gaan niet knijpen maar gewoon een spelletje van maken het water lost het op dan kan je het zo op en spoel je het met water weg. Bij mij werkte dit precies ook na het eten doe ik haar gezicht en handjes bij de kraan wassen. Vind ze geweldig. Doekjes bij haar gezicht moet ze niks van hebben haha

4 jaar geleden

Niet met een billendoekje doen! Ik had laatst zelfs een loopneus dus die was wat schraal. Ik haalde er even zo'n vochtig billendoekje langs. Nou man dat prikt! Auw! Ik snapte meteen waarom mn dochter zo lag te wurmen en huilen altijd. Zo sneu! Nu doe ik het echt met een lekker warm washandje en het gaat zo veel beter.

4 jaar geleden

Reactie op Firstbebie

Je handen onder de lauwe kraan doen en dan langs de neus gaan niet knijpen ...
Haha wij doen hetzelfde, lekker met onze hand schoonmaken en dan even droog deppen, gaat zoveel makkelijker, ze vindt het zelfs leuk, gaat onze hand dan helemaal likken 馃槀

4 jaar geleden

Bij ons werkt een warme doek beter dan zo een koude lap in zijn gezicht!

4 jaar geleden

Reactie op juon

Haha wij doen hetzelfde, lekker met onze hand schoonmaken en dan even droog ...
Hahahah ja hier precies het zelfde 馃ぃ馃ぃheerlijk vind ze het.

4 jaar geleden

Ik doe het als ze aan de borst ligt, en dan ff lekker peuteren. Heb ik ook wat te doen 馃お

4 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ik doe het als ze aan de borst ligt, en dan ff lekker peuteren. Heb ik ook ...
馃ぃ馃ぃ馃ぃgeweldig