11 Reacties
2 jaar geleden
Ons huis is mega koud, ons zoontje slaapt in een romper met een pyjama met voetjes, hij voelt nooit koud aan. Als het toch kouder wordt kun je blijven voelen?
2 jaar geleden
Je kunt altijd een electrisch kacheltje aanschaffen om hier de kamer even mee te verwarmen voor dat je kindje naar bed gaat. 11 graden vindt ik wel heel erg koud, dan zou je ze toch onderhand met muts handschoenen en sloffen in bed leggen. Bedje voorverwarmen met kruiken kun je ook nog doen. Maar ik zou zoizo een electrische kachel aanschaffen.
2 jaar geleden
Hier een infrarood paneel op de slaapkamers, tot nu toe alleen zijnde een uurtje van te voren aan en dan blijft het daarna wel op temperatuur. Soms laat ik hem nog ff aan als die slaapt dan doe ik hem uit als wij naar bed gaan .
2 jaar geleden
Ik had ergens gelezen dat je kan voelen bij je kindje in de nek of hij te warm of te koud is gekleed. Heb je ook gekeken naar de TOG waarde van de slaapzak? Daar staat ook in hoe warm hij je kindje houdt 🥰 misschien heb je er wat aan
2 jaar geleden
Wollen slaapzak, wollen pyjama en wollen romper en evt wollen sokjes als het echt te koud wordt.
2 jaar geleden
Toen ik een tijdje terug hetzelfde vroeg kreeg ik heel veel “dat is veel te koud hoor” reacties waar ik niks aan had, maar ook een goede tip voor kampeerslaapzakken waar je echt tot meeega koud mee kan.
Onze huidige oplossing is:
Wolzijde romper
Merinowollen romper
Wollen pyjama (evt later nog met sokjes- nu nog niet)
En daar dan overheen de dikste slaapzak van de Hema, die is 3,8 TOG.
Ze is nog nooit wakker geworden van de kou.
Wanneer t nog kouder wordt overweeg ik nog een wollen hoeslaken van Daalouma voor over het matrasje, dan ligt ze minder koud. Of alsnog zo’n kampeerslaapzak kopen.
2 jaar geleden
Reactie op AnneEZ
Toen ik een tijdje terug hetzelfde vroeg kreeg ik heel veel “dat is veel te ...
Oe zo’n wollen hoeslaken is een goed idee! Of zo’n wollen topper of wolvachtje, medicinaal gelooid. Waarom het ‘medicinaal’ heet geen idee, maar naar wat ik begrepen heb zijn dit de best bewerkte wolvachtjes😊
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Oe zo’n wollen hoeslaken is een goed idee! Of zo’n wollen topper of wolvach ...
Ik geloof dat het ervoor zorgt dat de doorbloeding goed blijft☺️. Daarom medicinaal!
2 jaar geleden
Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb net een mastrastopper van wol besteld!