25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op chariss_
Wij doen een kraamfeest op een later tijdstip. En in het begin alleen opa e ...
Ja wij willen ook later een kraamfeest maar in het begin geen polonaise aan m'n lijf en dat je iedereen tevreden moet houden 😂 lastig hè gewoon een traktatie vinden .. Ik laat de beschuitjes maar als laatste op m'n lijstje staan als ik echt niks weet 😂
5 jaar geleden
Reactie op Newmommyx
Ja wij willen ook later een kraamfeest maar in het begin geen polonaise aan ...
Ik weet nog na de geboorte van mijn zoon dat ik de kraamvisite leuk vond, maar op een gegeven moment ook wel zat was.. elke dag het zelfde verhaal vertellen en je baby showen.
Vandaar deze keer de keuze om echt een kraamfeest te doen, en iedereen in 1 keer uit te nodigen.
Dan pak ik ook wel uit met de traktatie denk ik.. want dan hoop ik zelf ook wat meer te kunnen.
5 jaar geleden
Wij gaan de eerst volgende zaterdag en zondag die volgt na de bevalling ‘kraamfeest’ houden.
Ik heb bakjes besteld met 3 vakjes waar rijst met vlees, tursu en 2 soorten lekkernijen inkomen
Ik heb van geboortekoekjes.nl koekjes besteld die we gaan uitdelen
Daarnaast hebben we voor degene die willen beschuit met muisjes.
Als bedankjes heb ik 100 ml flesjes met zemzem water voor elk gezin 1 en zeepbedankjes laten maken
5 jaar geleden
Reactie op chariss_
Ik weet nog na de geboorte van mijn zoon dat ik de kraamvisite leuk vond, m ...
Ja het lijkt me ook best pittig, tuurlijk wil je de kleine aan iedereen laten zien. Het liefst ga ik het hele dorp rond de eerste dag 🤭😂maar ook met het oog op corona vind ik het ook wel een goeie smoes om voor nu alleen naaste familie te doen haha. Komt eigenlijk wat bij kijken een kindje krijgen,dat hebben ze me nooit verteld bij biologie 🙈 nadenken over wat je gaat trakteren voelt alsof je maar 1 kans hebt en het niet mag verpesten..😂
5 jaar geleden
Reactie op Newmommyx
Ja het lijkt me ook best pittig, tuurlijk wil je de kleine aan iedereen lat ...
Hahah nee dat heb ik ook nooit geleerd bij Biologie, of ik heb niet goed opgelet 😯😅
Je moet gewoon doen wat jij denkt dat leuk is, als het leuk en lekker is zijn mensen al snel tevreden 😌
Dus vooral doen waar je je goed bij voelt
5 jaar geleden
Reactie op Newmommyx
Mag ik vragen wat zemzem water is?🤭 Zeepbedankjes is wel leuk! Ik heb ook ...
Ja hoor! Dat is water die uit een bron komt in Mekka 🕋 naast heb je een plekje waar het water uitkomt en wat dus belangrijk is voor ons 🤗
Ja misschien kan je voor de kinderen een leuk zakje snoep doen met bellenblaas en ballon in de kleuren van het geslacht
5 jaar geleden
Reactie op Kiddie
Nog geen week later? Na de bevalling?
Ja 🤗 waarschijnlijk blijf ik merendeels boven met de baby maar goed. Omdat iedereen graag langs zou willen komen hebben we het maar in een gedaan. 2 dagen lang en dan tussen 12.00-19.00 elk gezin krijgt een tijdstip wanneer die langs kan komen ivm Corona ook