9 Reacties

4 jaar geleden

Proficiat! Ik ben ook heel benieuwd, kom ook uit Eindhoven 😊

4 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar!

4 jaar geleden

Ik heb 2,5 jaar geleden kraamzorg gehad van Homecare, was oké en de fijne kraamhulp die ik daar had (kreeg 2 verschillende) werkt daar helaas niet meer... dus nu toch opzoek naar andere.. denk zelf aan Zorgmed. Ben benieuwd naar andere ervaringen!

4 jaar geleden

Ik heb 3 jaar geleden kraamzorg gehad van VDA, was echt super tevreden. Leuk zeg, een clubje uit Eindhoven 😊

4 jaar geleden

Ik heb ook ingeschreven bij VDA. Zelf nog geen ervaringen, maar vond ze erg fijn over komen

4 jaar geleden

Mijn verloskundige adviseerde VDA of Homecare, ik heb me gisteren aangemeld bij VDA. Deze site was toch net wat vollediger qua informatie.

4 jaar geleden

Op de site van mijn verloskundige hebben ze er 6 aangeraden. Ik heb zaterdag mijn eerste echo wellicht kunnen ze er dan wat over zeggen. Homecare en VDA staan ook op dat lijstje maar ik heb me nog nergens in geschreven. Ik was van de week de reviews aan het lezen op internet. De meeste zijn positief maar sommige reviews ook heel slecht dus wil niet zomaar random kiezen.

4 jaar geleden

Via de zorgzoeker van VGZ kom ik bij Zorgmed uit. Die wordt daar met een 9.5 beoordeeld (op basis van 130 beoordelingen).

4 jaar geleden

Ik heb 12 jaar en 9 jaar geleden gekozen voor homecare was echt heel fijn! En super lieve kraamzorg. Maar ja is zo lang geleden... dus nu alle opties open weer...