38 Reacties
5 jaar geleden
Hier hetzelfde via zorgmed... mij maakt het niet uit want ben toch 2 weken na de bevalling met vakantie en mijn man is vaak op tijd thuis en ik krijg hulp van familie
5 jaar geleden
Hier ook al vorige bij intake medegedeeld gekregen ivm personeel tekort corona en veel baby's zit de kans er in dat ik niet de volle 48 uur in 8 dagen krijg.. ze moeten minimaal 24 uur leveren dus 3 uur over 8 dagen.. baal hier wel behoorlijk van aangezien dit het 1e kindje is
5 jaar geleden
Reactie op 1989Ellen1989
Limburg
Hmmmmm.. heb er nog niks van gehoord hier in Twente. Maar ik heb m’n intake ook pas met 32 weken!
5 jaar geleden
Reactie op Tess04
Ik heb de intake (naviva) afgelopen maandag gehad. Hier in Twente is er ook ...
Aha! Heb nog niks gehoord van Maartje Kraamzorg in Losser. Waar woon je ?
5 jaar geleden
Ja bij mijn intake vertelde ze ook dat t zo druk was dat ik waarschijnlijk maar 7 ipv 8 dagen kraamzorg krijg. Indien het verantwoord is voor mij en de kleine uiteraard.
5 jaar geleden
O serieus? Welke omgeving kom je vandaan als ik vragen mag?
Brabant ook bij mij. Blijkbaar super druk.
5 jaar geleden
Bij mijn kraamzorg veranderd er niks. Mag alleen geen bezoek komen als ze er zijn. Verder zullen ze gewoon stagiaires meenemen als wij dat willen en tellen hun niet als bezoek. Wel dragen ze natuurlijk een mondkapjes en zullen ze meer desinfecteren. Maar qua uren geen verandering.
5 jaar geleden
Reactie op Tamra
Ik heb komende week mijn intake. Zou het wel jammer vinden. Is ons eerste k ...
Nee ik woon in Losser! Wanneer heb jij intake dan?
5 jaar geleden
Nee ik woon in Losser! Wanneer heb jij intake dan?
Vrijdag. Zoom gesprek. Haha, wat een gedoe allemaal zwanger zijn in deze rare tijd. Ben normaal gesproken behoorlijk graag "gewoon op mezelf" met mijn man uiteraard... Maar vind een eerste kindje ook wel behoorlijk spannend en kijk er ook wel naar uit om wat tips en trucs te krijgen van iemand met ervaring. En uiteraard heeft mijn moeder dat ook wel na 4 kinderen...maar is inmiddels al wel weer even geleden. 😅😂
5 jaar geleden
Reactie op Tess04
Hengelo. Ben erg benieuwd.. kan er toch niets aan veranderen 🤷🏼♀️
Neeeee kan ook niet. Roeien met de riemen die je hebt 🤷♀️