4 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik zit zelf bij Bianca van Infinity Baby’s, zij zit in Almere, maar ik woon zelf in Baarn, dus wellicht dat ze ook naar Lelystad komt. Wij hebben ook een multiculturele familie (Surinaams-Nederlands) en zij zelf ook (ik dacht Antilliaans-Nederlands). Weet alleen niet of ze tijd heeft, ik ben zelf 5 juli uitgerekend, maar je kan het altijd vragen. Succes!

5 jaar geleden

Hai! Wij wonen in Lelystad en heb de kraamvogel in Almere. Had ik bij mijn eerste ook Was ik wel tevreden over Ik weet alleen niet zo goed bedoelt met multicultureel? Wij zijn een multicultureel gezin ( beide ) en werden normaal behandeld. Als dat is wat je vraagt?

5 jaar geleden

Reactie op supermamavan3

Hai! Wij wonen in Lelystad en heb de kraamvogel in Almere. Had ik bij mijn ...
Super Dankje! Ik ga informeren. Met multicultureel bedoelde ik als ze ervaring hebben met gezinnen van andere afkomsten dus bijv. andere gebruiken tijdens de zwangerschap etc.

5 jaar geleden

Reactie op Celine2021

Super Dankje! Ik ga informeren. Met multicultureel bedoelde ik als ze ervar ...
Kraamvogel is heel groot. Ik denk dat ze veel ervaring hebben met veel verschillende afkomsten. Al ligt het er natuurlijk aan wie je treft! Mijn nichtje was ook bij de kraamvogel met haar 2 zoontjes. En 1 was heel goed, 1 was minder leuk. Het moet maar net klikken natuurlijk Bij de kraamvogel kan je wel veel voorkeuren aangeven. Dus als jij je er comfortabel bij voelt als er iemand bij je komt van bijvoorbeeld multiculturele afkomst kan je dat aanvragen. Ze moeten altijd wel kijken welke kraamhulp beschikbaar is als jij bevalt.