Wij hebben een prachtig bedje gekocht van HolaBB. Deze kan je tzt ombouwen tot peuterbed. Het matras meet 70x140.
Waar ik nu tegenaan loop: wat zijn hier geschikte dekentjes en lakentjes voor? Ik zou een dekbedovertrekje kunnen gebruiken, maar in het begin gebruik ik liever lakentjes en dekentjes.
Hebben jullie leuke tips? (Behalve zelf maken).
Ik heb bij de leenbakker en de babydump lakentjes, dekentjes en hoeslakens gekocht in maatje 100x150.. Doen het prima en ook in leuke designs/kleurtjes!
Ik heb ook een ledikant 70脳140 die later tot peuterbed omgebouwd kan worden. Ik heb tot nu toe leuke dekens/lakens/overtrekbedden bij de Hema en Action gekocht. Ik binnenkort nog bij de Ikea, Kwantum en Leenbakker kijken.
Die kun je echt overal kopen 100x150 zijn de meeste van alle merken dure en goedkope dekentjes en lakentjes.. wij hebben voor alle 2 de kindjes 70x140 bedjes
Ja klopt. Die zijn overal wel. Omdat het gewoon peuterbed formaat is. Vind lakentjes en mooie dekentjes lastiger.... Ikea en Hema vind ik niet zo. Maar zag nu net bij Jollein heel veel leuks!!
Ja klopt. Die zijn overal wel. Omdat het gewoon peuterbed formaat is. Vind ...
Koeka cottonbaby kidsmill meyco heeft mooie dingen hier heeft oma ook mooie dekens gehaakt en dan een mooi wit lakentje erbij.. dit is het kamertje van onze zoon van 1.. voor de baby is het dekentje grijs groenachtig
Ik heb ook een bedje van 70 bij 140 en heb zojuist organisch katoen lakentje besteld bij Green jump ( online ) besteld : Lakentje Biokatoen Wieg en Ledikant - 120 x 150 Basic maar leuk af te maken met een mooi dekentje.
Wij hebben ook die grootte en ik begreep dat je dan lakentjes nodig hebt van 120X150. Ik kon ze zelf maar moeilijk vinden, maar vond er laatst leuke (en niet dure) bij de wibra馃榿