16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb bij de leenbakker en de babydump lakentjes, dekentjes en hoeslakens gekocht in maatje 100x150.. Doen het prima en ook in leuke designs/kleurtjes!

5 jaar geleden

Je kan toch gewoon 70x120 gebruiken? Je maakt het bedje toch op vanaf het voeteneind.

5 jaar geleden

Ik heb ook een ledikant 70脳140 die later tot peuterbed omgebouwd kan worden. Ik heb tot nu toe leuke dekens/lakens/overtrekbedden bij de Hema en Action gekocht. Ik binnenkort nog bij de Ikea, Kwantum en Leenbakker kijken.

5 jaar geleden

Reactie op IlseRdM

Ik heb ook een ledikant 70脳140 die later tot peuterbed omgebouwd kan worden ...
En ik bedoelde dekbedovertrek 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Je kan toch gewoon 70x120 gebruiken? Je maakt het bedje toch op vanaf het v ...
Klopt. Alleen ik vind ze dan te smal om goed in te stoppen. De lengte gaat prima inderdaad.

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Je kan toch gewoon 70x120 gebruiken? Je maakt het bedje toch op vanaf het v ...
Klopt, maar dan is lakentje even breed als de matras.. Dan krijg je die niet ingestopt..

5 jaar geleden

Babydump heeft best veel in die maat.

5 jaar geleden

Die kun je echt overal kopen 100x150 zijn de meeste van alle merken dure en goedkope dekentjes en lakentjes.. wij hebben voor alle 2 de kindjes 70x140 bedjes

5 jaar geleden

Reactie op Emwn

Die kun je echt overal kopen 100x150 zijn de meeste van alle merken dure en ...
Hoeslakens en moltons in overvloed zeker online

5 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hoeslakens en moltons in overvloed zeker online
Ja klopt. Die zijn overal wel. Omdat het gewoon peuterbed formaat is. Vind lakentjes en mooie dekentjes lastiger.... Ikea en Hema vind ik niet zo. Maar zag nu net bij Jollein heel veel leuks!!

5 jaar geleden

Reactie op Kadeira

Ja klopt. Die zijn overal wel. Omdat het gewoon peuterbed formaat is. Vind ...
Koeka cottonbaby kidsmill meyco heeft mooie dingen hier heeft oma ook mooie dekens gehaakt en dan een mooi wit lakentje erbij.. dit is het kamertje van onze zoon van 1.. voor de baby is het dekentje grijs groenachtig

5 jaar geleden

Ik heb ook een bedje van 70 bij 140 en heb zojuist organisch katoen lakentje besteld bij Green jump ( online ) besteld : Lakentje Biokatoen Wieg en Ledikant - 120 x 150 Basic maar leuk af te maken met een mooi dekentje.

5 jaar geleden

Bij Prenatal zie ik veel lakens van 100 bij 120 !

5 jaar geleden

Wij hebben ook die grootte en ik begreep dat je dan lakentjes nodig hebt van 120X150. Ik kon ze zelf maar moeilijk vinden, maar vond er laatst leuke (en niet dure) bij de wibra馃榿

5 jaar geleden

Welk matras hebben jullie aangeschaft met deze afmeting?馃槉

4 jaar geleden

Reactie op PUPMYL

Welk matras hebben jullie aangeschaft met deze afmeting?馃槉
70x140 :)