27 Reacties

5 jaar geleden

Hier staat ook een zoutlamp klaar voor de babykamer en een wandlamp van hartendief :)

5 jaar geleden

We hebben deze zoutlamp (Lidl) en hanglamp (Leenbakker). Nu nog een klein lampje voor aan de muur vinden bij de stoel.

5 jaar geleden

Reactie op Elisabethhh

Heel mooi!

5 jaar geleden

zoutlamp en rotan-achtige hanglamp:)

5 jaar geleden

Een Nijntje lamp. Daar zit een dimfuctie op. Fijn voor snachts pampertje doen. Een timer met drie standen zo dat de lamp na een tijdje van zelf uit gaat. En dan een stopcontact lichtje met sensor die gaat als het licht word van zelf uit. Daar van ook één op de gang. Dat was voor baby 1 baby 2 krijgt het zelfde bevalt goed.

5 jaar geleden

Wij hebben deze hanglamp gekocht 😍 Verder ook nog op zoek naar een mooi lampje. Zo'n zoutlamp vind ik ook wel erg gaaf!

5 jaar geleden

Reactie op Evy2020

Hier staat ook een zoutlamp klaar voor de babykamer en een wandlamp van har ...
Hier de maanlamp van hartendief, heel mooie spullen 😍

5 jaar geleden

Reactie op Ianne

We hebben deze zoutlamp (Lidl) en hanglamp (Leenbakker). Nu nog een klein l ...
Is dat een beetje een mooie zoutlamp? Ik wil hem op mijn nachtkastje voor de voedingen ‘s nachts..

5 jaar geleden

Reactie op Jose85

Is dat een beetje een mooie zoutlamp? Ik wil hem op mijn nachtkastje voor d ...
Ik heb even een foto voor je gemaakt, zo ziet het eruit in een donkere kamer. Ik vind het erg fijn licht.

5 jaar geleden

Weet iemand of die zoutlampjes er ook in een variant zijn die je boven de commode aan de muur kan hangen? Ik vind ze tot nu toe alleen om neer te zetten en om in een stopcontact te doen.

5 jaar geleden

Wij hebben dit lampje als nachtlampje/voeding

5 jaar geleden

Reactie op Micsab

Wat leuk! Waar is deze van? 😊

5 jaar geleden

Reactie op Ianne

Ik heb even een foto voor je gemaakt, zo ziet het eruit in een donkere kame ...
Ah top! Mooi zacht ligt maar wel voldoende lijkt me!

5 jaar geleden

Zit een lampje (sterren) in de babyfoon, daarnaast hebben we een lampje op batterijen die sterren projecteerd op het plafond. We hebben niet veel stopcontacten in de babykamer. En de babyfoon neemt al 1 in. Die andere zit op een niet handige plek. De batterijen gaan best lang mee van het lampje. Mijn zoon slaapt hier nu nog. Straks de baby. Op de andere kamer is wat meer plek qua stopcontact. Zout lampje vind ik ook erg leuk voor mijn zoon dan.

5 jaar geleden

Sterren lampje met temperatuur. Blauw onder de 15 graden Groen 15-20 graden Oranje 21-25 graden Roos 25+ graden zoiets 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Micsab

Zo leuk!

5 jaar geleden

Wij hebben een zoutlamp :-)

5 jaar geleden

Wij hebben bij IKEA een leuk lampje in de vorm van een wolkje gekocht, vonden we leuk omdat we ook muurstickers van wolken hebben op 1 muur!

5 jaar geleden

Ik heb een zoutlamp besteld voor op onze kamer en die van onze dochter van 2 , staat leuk geeft sfeer en schijnt gezond te zijn !