14 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Koru1980
Ik heb dat dus ook. Een laag liggend kind dat af en toe zichzelf de uitgan ...
hahah nou echt he! wij zeggen dus telkens het komt aventoe gewoon hallo zeggen echt het gevoel als ze zich zou uit rekken ze al om t hoekje kan komen kijken haha
5 jaar geleden
Reactie op Rod
Ik heb ook het beurse gevoel en bij mij is dat Bekkenpijn..
ooh dat is niet zo fijn !
5 jaar geleden
Ik had dat gevoel ook een tijdje maar dacht meer dat het kwam omdat we elke dag nog seks hadden haha. Inmiddels is dat gevoel weg. Bij mij ligt de placenta voor en laag misschien dat ik daarom ook de baby goed voel. Is net of ie tegen mijn plasbuis aan schopt haya
5 jaar geleden
Reactie op Libre
Heb ik ook, blijkbaar bekkeninstabiliteit
wie heeft dat dan gezegd? gewoon nieuwsgierigheid
5 jaar geleden
Zo...sinds vandaag...ik zei al tegen mijn man...wat een "kut" gevoel...ook met plassen voelt het echt naar.Ik heb het idee dat ze er elk moment uit kan komen...馃槀馃槀馃槀
5 jaar geleden
Reactie op Rod
Ik heb ook het beurse gevoel en bij mij is dat Bekkenpijn..
Ja bij mij ook!
5 jaar geleden
Reactie op IlseRdM
Dat heb ik al een poos. Ik voel het kindje heel laag in me buik. Vaak genoe ...
ooh laat even weten ik moet woensdag ga het ook bespreken!
5 jaar geleden
Reactie op DebbyRodyNaomiAmy
ooh laat even weten ik moet woensdag ga het ook bespreken!
Ik kreeg vandaag van de vk te horen dat het hoofdje vd baby naar beneden ligt. Dus tegen de baarmoedermond steeds aanduwt, wat helaas wat pijnlijker is voor me schaambeen e.o. Ook wel een vorm van bekkeninstabiliteit zei ze. Valt jammer genoeg niets aan te doen. Dit is allemaal n.a.v. mijn klachten (die zijn er nog al veel馃槳). Ik krijg komende week een groei echo, om te kijken naar de groei vd baby. Haar advies was vooral mijn rust in etappes nemen. Ben ook benieuwd naar de jouwe morgen. Good luck!