25 Reacties
5 jaar geleden
Free feather😍!! Alle alcoholvrije wijnen zijn natuurlijk niet zoals we het graag zouden willen😜 maar dit is een erg goede vervanger! Heb je in wit, rosé, rood én met bubbels! Ik vind ze allemaal lekker😋😍 haha
5 jaar geleden
https://www.grapedistrict.nl/pasdutout.html?gclid=CjwKCAjw47eFBhA9EiwAy8kzNLhym_GbPLokcYo7dMJx317p0GJU5o2H7qtwH72J1XoMj_kp-4vqxhoCzn8QAvD_BwE
Dit is de enige die ik lekker vind rest ik echt appelsap of zoete troep hahah
5 jaar geleden
Ik ben er wel achter dat alle alcoholvrij wijnen dus wel 0,5% alcohol bevat. Onderstaande zou ik ook adviseren zijn lekker, dronk ik ook voor zwangerschap! De free feather bubble vind ik het meest feestelijk, als je zeker wilt zijn dat het helrmaal alcoholvrij is dan heet het 0,0% wijn (wist ik ook niet, benaming alcoholvrij mag dus alvohol bevatten (is dan dus super laag, maar wilde het toch even benoemen!)
5 jaar geleden
Reactie op memfem
Oh dat wist ik ook niet 🧐, wel misleidend dan.
Jaaaa super irritant! Ik kwam er via een zwangere vriendin achter. Heb het eerder dus wel paar keer gedronken. Maar 0,5% schijnt verwaarloosbaar te zijn. Toch voelt het nu ik het weet niet meer goed🙈 ik drink nu op terras vaak ginger ale, toch ook wel feestelijk ofzo😂 en anders een 0.0 Jillz dan weet je 100% zeker dat het alcoholvrij is
5 jaar geleden
Reactie op mmrtje
Is ook niet alcoholvrij maar alcoholarm (<0,5% alcohol)
zo bizar, heb 'm nog even opgezocht op de website. Ik heb ooit gegoogled naar alcohol vrije drankjes voor bijzondere momenten. Gelukkig wijn etc totaal niet gemist, een spa rood doet het goed. Op de site van de jumbo staat deze gewoon tussen alcoholvrije wijnen, er staat ook gewoon alcoholvrij op de fles ipv laag alcoholisch. Best wel misleidend dan eigenlijk. Ben er nu toch een beetje van geschrokken.