43 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde probleem hier. Nu slaapt onze zoon op zijn buik. Maar ook al luier 5 kruidvat / pampers geprobeerd. Collega van mij had het ook bij haar zoon en die doet er een maandverband inleggen die had alles geprobeerd. Ik ben nog aan het denken of ik dat ga doen maar iedere dag de boel wassen en werken dan wordt het wel een hele drukke bedoeling.
2 jaar geleden
Wij hadden dit ook altijd. Het maakte niet uit welk merk of maat wij gebruikten. Toen kreeg ik een tip van een vriendin om 2 luierbroekjes over elkaar te plaatsen. Dus de eerste gewoon en de tweede achterstevoren. Sindsdien nooit meer doorgelekt. Voor ons echt de gouden tip!
2 jaar geleden
Hier ook het zelfde verhaal. Elke ochtend boven de luier van voor doorgelekt. Wij hebben pampers babydry en pants geprobeerd maar niks helpt. Ook hebben we wel eens in de nacht geprobeerd te verschonen en in de ochtend alsnog nat. Wel is het zo dat onze zoon overdag ook veel plast en wij echt meer dan 4 luiers per dag verschonen😅
2 jaar geleden
Zit de romper misschien te strak?
Als het aan 1 kant zou je bijna denken dat hij aan die kant plast.
Ik heb minder lekkage met luier broekjes, vergeet heel soms te kijken of zijn plasser (maar even...welk woord gebruiken jullie hiervoor, als je het netjes wil verwoorden 😅) naar beneden hangt 😑
2 jaar geleden
Toevallig de laatste week hetzelfde met onze dochter. De tip gekregen om de luier andersom te doen. Vanmorgen was de romper droog.
Ze draagt nu maat 86/92 rompers. Maat groter lijkt me dat ze erin verzuipt...
2 jaar geleden
Onze dochter zit in luier maat 6 vanwege het doorlekken. Ze krijgt haar laatste bekertje water twee uur voor het slapen gaan en dan een half uurtje voor het slapen nog een beker melk. Dan gaat het goed. Zelfde verhaal met de oudste van 2.
Onze policy is altijd geweest: 2 nachten achter elkaar doorgelekt betekent een grotere maat luier voor de nacht. Andere maat maakten we dan overdag nog op.
2 jaar geleden
Hier ook herkenbaar! Pampers babydry was de boel nog veel natter mee ook met de premium protection. Die is overigens wel heel fijn overdag. Kruidvat hielp eerst heel lang wel. Maar ze is echt een plaskont. Nu een maat groter en de andere variant van Kruidvat. Pure. Die lijkt het wel goed te doen, geen natte slaapzakken. Wilde Etos ook nog eens proberen. Onze dochter slaapt even lang.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Hier ook een zoontje die een tijd lang natte rompers en pyjama's had. Ik heb de volgende dingen geprobeerd en dat was echt de gouden combinatie ( en misschien ook wel voor jou 😊 ).
Niet meer superveel laten drinken na het avondeten.
+
5 minuten voor het slapen gaan een schone luier.
Hij is een buikslaper en draagt kruidvat maat 4+.
2 jaar geleden
Hier dochter ruim 14 maanden en maatje 4+ van Etos Woezel & Pip, zowel overdag als 's nachts. Slaapt zowel op dr zij, rug als buik. En nog nooit doorgelekt. Gaat rond 19.30/20.00u in pyjama + schone luier, daarna nog een fles. En slaapt tot 7.15u, alles droog.
Met zoontje destijds ook nooit doorgelekt met dezelfde, supertevreden over!