9 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even mee 🤗

4 jaar geleden

Kinderboerderij was idd een groot succes hier. Of de speeltuin met de babyschommel! Vd week naar Madurodam geweest, al die treintjes waren reuzzeee interessant

4 jaar geleden

Nu met het mooie weer vooral buiten gaan wandelen, we wonen in het stad dus hij gaat ook altijd mee winkele en zo en hij kijkt altijd zijn ogen uit. Tegen de zomer willen we is dierentuin gaan tegen dan zal hij zelf al een paar stappen kunnen zetten hopelijk

4 jaar geleden

Naar het terras om de hoek. Ik koffie en zij kijken naar passerende auto’s en fietsers. Had t niet per se aan zien komen, maar is een totale hit 😅

4 jaar geleden

Kinderboerderij en dierentuin vond mijn zoontje tof om naar te kijken of zeehondje in oostende

4 jaar geleden

We nemen een kleed mee naar buiten om lekker in het gras te spelen met een hoedje op. Ik zoek ook wel eens een speeltuin op om samen van de glijbaan te gaan of samen te schommelen!

4 jaar geleden

Laatst naar monkeytown geweest, ze heeft zich prima vermaakt in de ballenbak

4 jaar geleden

Schommelen, dierentuin, kleed op t gras leggen en met madeliefjes spelen, samen naar t winkelcentrum (ze probeert een beetje te zwaaien en ze lacht en babbelt naar iedereen), als je kindje al kan zitten: een stukje fietsen, als je kindje kan kruipen/tijgeren of al een beetje klautert: een binnenspeeltuin. Als je het niet erg vind als je kindje vies wordt: een zandbak!

4 jaar geleden

Reactie op Elea

Schommelen, dierentuin, kleed op t gras leggen en met madeliefjes spelen, s ...
Oh en ik woon aan een pleintje met veel kinderen. Vaak als die buiten aan het spelen zijn dan leg ik haar op een kleed op de stoep en dan kijkt ze haar ogen uit. Ze begint er nu wel vanaf te kruipen dus dan moet ik er goed naast blijven om te zien of ze niks smerigs in haar mond stopt of een stoeptegel probeert af te likken. Maar tot nu toe gaat het super goed.