23 Reacties
5 jaar geleden
Ik miste dit ook heel erg, via zwanger hap er achter gekomen dat je 1 boterham per dag mag, dit doe ik nu dan ook! Heerlijk 😇
5 jaar geleden
Ik ben overgestapt op een vega pate die we thuis al soms hadden. Heerlijk 😋
5 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Ik ben overgestapt op een vega pate die we thuis al soms hadden. Heerlijk � ...
Ohh ook een goed idee!
5 jaar geleden
Reactie op Pladdy
Je mag wel pathe maar 1 boterham per dag ivm teveel vitamine A. Dus met mat ...
Ohhh dat is fijn!
5 jaar geleden
Deze is heerlijk! 😋

Dan ga ik die eens uit proberen
5 jaar geleden
Deze is heerlijk! 😋

Vega pate is wel gevaarlijk ivm listeria. In zwangerhapp staat het niet aangegeven maar meerdere zwangerschapssite geven aan dat je het beter niet kan eten.
5 jaar geleden
Vega pate is wel gevaarlijk ivm listeria. In zwangerhapp staat het niet aan ...
Listeria kan overal in zitten.. van de week nog in surinaamse kipkerrie salade of iets dergelijks. Als je echt veilig wil doen mag je niks meer eten. Vega pate kan echt geen kwaad hoor. En 1 broodje gewone leverworst ook niet. Zo lang je niet te veel en te vaak eet.
5 jaar geleden
Reactie op Denies22
Listeria kan overal in zitten.. van de week nog in surinaamse kipkerrie sal ...
I know, I know ☺️☺️
Zelf ben ik niet zo paranoia of iets. Wil gewoon mensen informeren 😇
5 jaar geleden
Vega pate is wel gevaarlijk ivm listeria. In zwangerhapp staat het niet aan ...
I know, maar het kan in zoveel dingen zitten 🙈 🙂 Eet het niet dagelijks en al helemaal geen heel bakje. Ik let goed op wat ik eet, anders mag je helemaal niks meer. Als vervanging af en toe wel prima.
5 jaar geleden
Oh ik ben echt een paté en leverworst liefhebber maar de vega variant vind ik zo ontiegelijk vies!
Natte krant 😩😩
5 jaar geleden
Ik at normaal bijna nooit meer vlees op m'n brood maar heb er nu dus juist heel erg zin in. Niet hetzelfde maar wel lekker: ik haal nu wekelijks een stuk gekookte worst bij een boerderijwinkel. Dat mag je gewoon eten. Ik kan er in ieder geval goed mijn vleeshonger mee stillen 🤤
5 jaar geleden
Op zwangerhap staat dat je wel een klein beetje mag voor max 1 broodje. Ik heb laatst voor het eerst 1 plakje gehad en was zo lekker 🤤 maar laat het hier eerst wel bij.
5 jaar geleden
Mijn vriend werkt in de voedselveiligheid en kwaliteit. Dat moet kunnen qua veiligheid. Maar idd ivm ijzer enzo moet je 't niet teveel eten. 1 boterham per dag mag. En laat het niet te lang open liggen!!!