17 Reacties
5 jaar geleden
Jep. Ik moet er niet eens aan denken. Getver. Wordt er al misselijk van als ik eraan denk. Kan zelfs een jaar zonder. 🤮
5 jaar geleden
Oh wat fijn dat er meerdere zijn! Ik vindt het gewoon sneu voor mijn vriend 🙈
5 jaar geleden
Ik heb normaal gesproken wel een hoog libido, wij hadden dan ook best vaak gemeenschap. Soms wel twee x per dag. 🙈 maar nu moet ik gewoon al niet aan het idee denken, laat mij maar gewoon lekker slapen. 😜
5 jaar geleden
Ja bij mij ook.. Bij me vorige zwangerschappen had ik best veel zin nog maar nu pff.. Ik lig ook zo k. O als ik naar bed ga
5 jaar geleden
Nee totaal niet we hadden al hele goede sex maar tis nu nog beter en gevoeliger. Klinkt misschien gek maar zou niet zonder kunnen
5 jaar geleden
Heb ik ook last van, en m’n vriend heeft wel een hoog libido.. vind wel sneu. Maar heb gewoon geen zin hahaha
5 jaar geleden
Hier ook 😕. Bij mijn eerste zwangerschap was dit wat minder erg. Nu met een peuter van 3 en thuiswerken met due kleine kan je mij 's avonds opvegen.
Maar bij mijn vorige zwangerschap veranderde dat op het einde. Doordat je beneden een betere doorbloeding krijgt, wilde ik wel dagelijks.
5 jaar geleden
Oooooh same!!!!! ‘T is echt een potje ellende. Als je me nu zou zeggen dat ik nooit meer seks hoef te hebben in mijn leven zou ik opgelucht zijn. 🥸