7 Reacties
5 jaar geleden
Hmm, wat vervelend!
Weet je zeker dat het afscheiding is of kan het ook een beetje bloed in je urine zijn? (blaasontsteking?)
Als je je er echt vervelend over voelt of het wordt erger, gewoon weer de VK bellen! Stress is ook niet oged voor jou en de smurf!
5 jaar geleden
Kan een mini vaatje gesprongen zijn. Maar zo licht roze dat het amper bloed te noemen is. Ik zou me maar geen zorgen maken.
Ik vloei mijn hele zwangerschap al op en af dus gewoon rustig aan doen en niet stressen
5 jaar geleden
Vorige nacht ben ik ook bloed verloren tijdens het plassen, had opzich niet veel pijn maar kreeg wel steeds harde buiken en die waren gevoelig. Het bloed kwam met stukjes, niet veel maar ik was wel ongerust. Verloskwartier gebeld, ik mocht direct gaan.. mocht in een potje plassen, was natuurlijk meer bloed dan urine.
In en uitwendig een onderzoek gehad, alles was in orde met ons kleine man. Wat een opluchting..
Blijkt een niersteen te zijn..
Nochtans al heel wat nierstenen gehad, totaal andere ervaring gehad nu, niet heel pijnlijk..
Het schijnt dat je meer kans hebt op nierstenen tijdens een zwangerschap..
5 jaar geleden
Ik heb het al 6x gehad maar dan wel wat donkerder rood, Gister en vanmorgen toevallig ook vandaag echo gehad en ze zeiden dat het een adertje kan zijn, bij mij is het iets achter mn placenta en m鈥檔 baarmoedermond niks om me druk over te maken zeiden ze!
Maar je kan altijd je urine inleveren voor de zekerheid 馃槉