8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dat ook... bah! Jeukt verschrikkelijk ook. Of er consequenties zijn voor de baby, dat weet ik niet. Il had spoedkeizersnede, en krijg nu geplande keizersnede

4 jaar geleden

Reactie op Lesley1986

Ik heb dat ook... bah! Jeukt verschrikkelijk ook. Of er consequenties zijn ...
Ja ik vind het ook echt vreselijk. Ik hou niet van dingen op me huid en vooral niet als het jeukt😞. Weet de oorzaak ook niet. Jij wel?

4 jaar geleden

Reactie op shelinamedin

Ja ik vind het ook echt vreselijk. Ik hou niet van dingen op me huid en voo ...
Ik denk mss door meer afscheiding? Maar ik doe smorgens en savonds een schone onderbroek aan, en doe met een washandje 2x daags verfrissen. Maar merk wel dat ik meer afscheiding heb dan anders. Is ook normaal natuurlijk. Ik ga ook een afspraak maken, maar kan pas na de 7de juni terecht

4 jaar geleden

Hoi, ik heb er ook last van. Vaginale schimmel dan. Mij word geadviseerd om rond 36 weken een capsule van canasten in te brengen voor de nacht. Ik heb af en toe jeuk maar niet veel. Maar het is beter om het even te behandelen. Kindjes kunnen er spruw van krijgen. Is niet erg maar als het voorkomen kan worden is t fijner natuurlijk. Dagelijks afspoelen met water, schone onderbroek aan en evt behandelen met zalf. Meer kun je niet doen. Het is ook niks ernstigs.

4 jaar geleden

Reactie op MKroon

Hoi, ik heb er ook last van. Vaginale schimmel dan. Mij word geadviseerd om ...
Dan zou ik dus voor een zalfje moeten gaan. Ik verschoon mijn onderbroeken al 2x daags en verfris me 2x daags met een washandje, anders voel ik me vies...

4 jaar geleden

Reactie op Lesley1986

Dan zou ik dus voor een zalfje moeten gaan. Ik verschoon mijn onderbroeken ...
Er is een zalfje die je ook kan kopen die hiervoor bedoeld is die heet daktarin. Het heeft bij mij vandaag na 1e x aanbrengen direct de jeuk verminderd

4 jaar geleden

Reactie op Lesley1986

Dan zou ik dus voor een zalfje moeten gaan. Ik verschoon mijn onderbroeken ...
Te vaak schoonmaken is ook niet goed, als je met een washand er langs gaat schuurt t. Ik zou dan gaan voor afspoelen en droog deppen. Je irriteert t dan vaak alleen maar. En geen zeep enzo. Dat is mij geadviseerd.

4 jaar geleden

Reactie op Lesley1986

Ik heb dat ook... bah! Jeukt verschrikkelijk ook. Of er consequenties zijn ...
Hi ik wilde je even laten weten dat ik na 2 dagen geen klachten meer heb van jeuk! Het lijkt ook echt weg te gaan (door de daktarin zalf) dus hopelijk werkt het ook voor jou zo goed ♥️