5 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ze ook. Heeft net na het jaar eerste keer buisjes gekregen! Nooit medicatie gehad (buiten als hij echt oorontsteking had). Wat krijgt ze voor medicatie?

één jaar geleden

Reactie op ambeeerrrr92

Mijn zoontje heeft ze ook. Heeft net na het jaar eerste keer buisjes gekreg ...
Bedankt voor je reactie, hoeveel tijd zat er tussen de eerste diagnose en de operatie? Merk je snel verbetering in het gehoor na de plaatsing van de buisjes? Ze krijgt hoestdrank, cortisol, broncho-vaxom en pulsatilla. Ze vindt het natuurlijk heerlijk al die zoete medicatie... Maar volgens mij gaat het niets uithalen

één jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Bedankt voor je reactie, hoeveel tijd zat er tussen de eerste diagnose en d ...
3 maanden, was eind van de winter geconstateerd, kno arts wilde het 3 maanden geven om te kijken wat het mooie weer zou doen op zijn oren, na 3 maanden nog het zelfde dus toen heeft hij geopereerd. De ingreep viel 1000% mee.. was na zijn eerste dutje al helemaal zichzelf weer.

één jaar geleden

Reactie op ambeeerrrr92

3 maanden, was eind van de winter geconstateerd, kno arts wilde het 3 maand ...
Bedankt voor het delen van je ervaring! Mag ik nog 1 laatste vraag stellen? Merkte je verschil bij je kindje na de ingreep?

één jaar geleden

Hij was wel pas net een jaar, dus moeilijker beoordelen. Hij ging iig meteen stuk beter slapen en eten. Waarschijnlijk ook horen, maar dat is dan nog wel moeilijk te testen