9 Reacties

3 jaar geleden

Jammer genoeg is dit wel voorkomend, bij men eerste kindje heb ik tot een jaar na de bevalling last gehad hiervan....😔 En ja ook intimiteit duurde even voor ik het aankon en het weer aangenaam was. Nu bij men 2e ervaar ik het helemaal anders 🤗

3 jaar geleden

Ik heb ook wildvleesgroei gehad wat extreem veel pijn deed. Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis naar de poli gynaecologie. En ben daar ook uiteindelijk geopereerd, dat was echt een verademing. Had er daarna vrijwel direct geen last meer van. Wellicht dat je dat ook zou kunnen opperen?

3 jaar geleden

Ik heb ook wild vlees gehad! Het is aangestipt met zilvernitraat. Was wel pijnlijk, middag ook nog zeurderig geweest, maar nu 6 weken later helemaal geen last meer! Ben er wel blij mee dat ik even door de pijn heb doodgebeten. De klachten daarvoor waren ook waardeloos

3 jaar geleden

Geen wild vlees maar de litteken van het inknippen voel ik nog steeds en is ook pijnlijk

3 jaar geleden

Hier ook... Hechtingen zijn niet goed genezen en wordt begin januari daaraan geopereerd bij Bergman clinic Hopelijk wordt het dan beter! 👏🏼

3 jaar geleden

Ik heb voor m’n bevalling klachten aan baarmoedermond gehad, die zijn aangestipt met zilver nitraat poeder. Brengen ze met een lang wattestokje aan, voelt een beetje zeurderig erna maar knapte wel op. Als je vragen hebt stel ze aan je gynaecoloog of vraag wat ze met verdoving, pijn stilling of evt narcose kan doen als je er enorm tegenop ziet. Sterkte hoor dit is ook niet iets waar je mee wilt blijven lopen

7 maanden geleden

Reactie op demi:)

Hier ook... Hechtingen zijn niet goed genezen en wordt begin januari daaraa ...
Hoi demi, ik las je berichtje op dit forum en ik ben benieuwd of jij na de operatie geen pijn meer hebt. Ik heb namelijk hetzelfde, loop ook in de Bergman Clinic. Bij mij willen ze het ook weghalen maar ik zie er tegenop. Ik hoor het graag van je!

7 maanden geleden

Reactie op Sharon1234

Hoi demi, ik las je berichtje op dit forum en ik ben benieuwd of jij na de ...
Bij mij zat er wild veel aam de binnenkant van mijn vagina op de hechtingen, na 2 behandelingen was ik er helemaal vanaf! Wat een verademing was dat!

6 maanden geleden

Ik denk dat ik dit ook heb inwendig maar het doet geen pijn. Voel er gewoon zitten aan de uitgang, een bolletje of een lus idk 🤷🏻‍♀️ denk ook eens een bezoekje te doen aan de gynaecoloog