19 Reacties

2 jaar geleden

Zeker niet alleen! Hier ook samen slapen, vaak uitslapen. Tv heel de dag aan, lachen of klappem als hij valt en gilwedstrijden🤣 En hier sliep hij in eigen bed ook al vanaf begin met deken ipv slaapzak ofzo 😜

2 jaar geleden

Onee ik ben ook een Loedermoeder! En nu? Haha ik denk dat je lekker moet doen wat voor jou en je kindjes werkt. En vooral niet bezighouden wat andere doen. Tenzij je er van kan leren. En je bent niet raar iedereen doet het opzijn manier. En iedere ouder wil het beste voor zijn kind!

2 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Zeker niet alleen! Hier ook samen slapen, vaak uitslapen. Tv heel de dag aa ...
haha LOVE ITTT die voetjes in men gezicht tijdens het slapen die blik van hoezo gil je mee ?

2 jaar geleden

Reactie op COOLMOM97

haha LOVE ITTT die voetjes in men gezicht tijdens het slapen die blik van h ...
Hij vind het zelf ook allemaal leuk dus waarom niet. Kind is gelukkig dus dan is het goed 😍

2 jaar geleden

Wat een leuk topic! Hier is mijn lijst: - uit eten en voor haar friet en chicken wings bestellen - s'ochtends een flesje in bed geven. Heeft ze niet nodig maar kan ik nog even een half uur blijven liggen - in auto laten ontbijten om later op te kunnen staan op een werkdag - geen strak slaapschema volgen maar een beetje go with the flow en kijken wat goed uitkomt op de dag Het gaat hartstikke goed met mijn kleine meid. Ze slaapt prima, zit op schema met gewicht en is lekker vrolijk. Dus ik blijf het lekker op mijn manier doen 😉

2 jaar geleden

Reactie op Newborn1

Wat een leuk topic! Hier is mijn lijst: - uit eten en voor haar friet en c ...
Helemaal het zelfde hier! En daarom als alles goed gaan en jij blij bent en je kindje blij is is alles toch perfect

2 jaar geleden

Haha heerlijk!!

2 jaar geleden

Frietjes en frikandel laten eten 🫢🤣

2 jaar geleden

Geweldig! Hier een kermis kindje dus bij voorhand al een loedermoeder😂🙈. -slaapschema kan ik van dromen, soms om 7 en soms om 12 nog niet. - snel een frikandel tussendoor in de auto als we een eind moeten rijden. -slapen in de kassa met alle geluiden/lampen van de kermis. -hij slaapt meerendeel fijn bij ons in bed. -bing is mijn held als ik mijn handen even vrij moet hebben😂 En hij is een super vrolijk ventje die niets anders doet als lachen en spelen. Momenteel in verwachting van de 2e en ik ga heerlijk niets veranderen aan de opvoeding🥰

2 jaar geleden

Reactie op Just Love

Geweldig! Hier een kermis kindje dus bij voorhand al een loedermoeder😂🙈. ...
Je klinkt als een mega leuke fijne en vooral een SUPER GOEIE MAMA ❤️❤️❤️

2 jaar geleden

Reactie op Just Love

Geweldig! Hier een kermis kindje dus bij voorhand al een loedermoeder😂🙈. ...
Hahaha die frikandel in de auto 😂 Zou ik nooit aan hebben gedacht. Geniaal! Gefeliciteerd met #2!

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Frietjes en frikandel laten eten 🫢🤣
Mijn man heeft een frituur en smiddags gaan we al is op bezoek dat wil zeggen lekker koude frietjes eten 😂 hij weet ze staan en blijft gewoon erlangs staan tot we ze geven. En we laten hem ook van alles is proeven dus als ik is geen zin heb om eten te maken dan gaan we savonds gewoon bij mijn man een frietje eten met een snack er bij 😂 ik denk zolang hij op andere dagen zijn groenten en fruit maar eet zal dat is geen kwaad kunnen. 😂 voor de rest ben ik een mama met fibro dus ben niet altijd in beste gezondheid dus hier staat tv ook altijd op en moet dikwijls rusten maar dan leg ik mij langs hem terwijl hij speelt of de boel afbreekt 😂

2 jaar geleden

Gisteren voor het eerst naar de Mac geweest en hij mocht een stukje kipnuggets en een stukje hamburger (echt een mini stukje). Hij was niet echt onder de indruk 😅

2 jaar geleden

Reactie op tango

Gisteren voor het eerst naar de Mac geweest en hij mocht een stukje kipnugg ...
Oooh heerlijk. Hier vinden ze maccie heerlijk. Leuk om dit soort punten in zo'n Facebook groep voor moeders te gooien. Als je een avondje wil lachen om de moedermaffia reacties dan raad ik het aan

2 jaar geleden

Reactie op Jojanneke-24

Oooh heerlijk. Hier vinden ze maccie heerlijk. Leuk om dit soort punten in ...
😅 Goeie!

2 jaar geleden

Ahhh geweldig! Dat mee gillen en dan door gillen. Haha -Achter haar aan rennen: aarhh ik ga je pakken! -Van haar weg rennen en aah roepen -Verstoppen en stiekem naar haar kijken als ze kijkt, daar wordt ze verlegen van. -Samen liggen als het bedtijd is en als ze me aan kijkt op haar neusje drukken: tuut tuut -Als ze het niet snapt kloppen op haar hoofdje: hallo zit daar wat in. -Als ik het niet snap, haar handje pakken en op mijn hoofd kloppen: hallo zit hier wat in? -Languit liggen op haar speelmat en haar op mij laten vallen tot stoten aan mijn hoofd en buik toe. -Haar vast houden en snel rennen: papaaa hier kom ik! -Haar zelf op de trap laten lopen -Lekker samen voetballen in huis -Als ik naar de wc moet en de dame de gang in loopt en zichzelf bewondert in de spiegel, ik gewoon even wacht tot ze uitbewonderd is. -Haar in haar nakie laten rondrennen na het douchen.. Oeps ze plast per ongeluk op de douche mat of op de kussen van mijn vriend. -ze kust de spiegel -trekt alle spullen uit kasten -alle speelgoed lekker laten liggen voor de volgende x -alles in bereik, telefoon, sleutels, afstandsbediening.. -mooie hand afdrukken op de tv -chillen onder de bar -met de loopauto tegen de deur aan knallen en paar x blijven knallen -eten geven die langzaam uit haar mond glijd en op de vloer valt -eten geven en dan niezen, alles zit onder. -snoepje geven die kwijt is en onder haar kont plakt -drinkbeker altijd in bereik.. Opeens een plas water op de vloer. Boekwerk maar heerlijk toch! Wel zorg ik dat de sudocrem uit bereik blijft! Aangezien er veel filmpjes zijn met overal sudocrem in huis hahaha

2 jaar geleden

- Soms verlaat ik de kamer omdat ik even wil dat hij zelf gaat spelen ipv dat ik continu met hem moet spelen. Het is af en toe gewoon te vermoeiend om de hele dag naast hem te zitten en mee te spelen. - bij papa dumpen als hij thuis komt van werken. - op visite gaan bij andere zodat zij hem even kunnen intertainen en ik even rustig een kop thee kan drinken (wordt evengoed nog koud)… 😩

2 jaar geleden

Reactie op tango

- Soms verlaat ik de kamer omdat ik even wil dat hij zelf gaat spelen ipv d ...
Hier speelt hij ook heerlijk alleen, werk thuis dus zit dan ook niet hele tijd in dezelfde kamer, hij komt af en toe kijken of ik er nog ben🤣 En hier vaak visite, ze vinden hem toch leuker dan ons dus heb ik ook lekker pauze😜 en hij is moe als ze weer weg zijn dus slaapt hij sneller 🥳🤣

2 jaar geleden

Samen uitslapen I wish.. misschien kan dat weer als hij 18 is 😂 -Samen gillen -Hem nadoen als hij huilt, vind is super grappig -Gisteren tijdens het eten juf roos op zodat ik ook even kan eten -Onlangs met een enorme kater m'n kind ophalen bij m'n ouders en lekker voor de tv gezet - modder laten eten zodat hij weet dar het niet lekker is..🙄😂