9 Reacties

5 maanden geleden

Geïnteresseerd

5 maanden geleden

Heyey, wij vragen meestal concrete opdrachten waar wij mee verder kunnen. Weet niet hoe vaak ze bij jullie komt en hoelang ze al bezig is?

5 maanden geleden

Reactie op Adff

Heyey, wij vragen meestal concrete opdrachten waar wij mee verder kunnen. W ...
Half april ongeveer, elke week halfuurtje naar haar

5 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Half april ongeveer, elke week halfuurtje naar haar
Oke ik zou anders aan haar vragen wat haar werkwijze is? Monitoren of is er iets anders wat ze doet?

5 maanden geleden

Waarom logopedie?

5 maanden geleden

Mijn zoontje kreeg ook logopedie maar mijn ervaring was hetzelfde. We zijn ermee gestopt toen hij naar de peuterspeelzaal ging omdat het anders teveel werd. Mijn zoontje is toen echt meer en beter gaan praten. Gaat jouw zoontje ook naar de peuterspeelzaal of de opvang?

5 maanden geleden

Reactie op AnnaWest

Mijn zoontje kreeg ook logopedie maar mijn ervaring was hetzelfde. We zijn ...
Ja sinds februari ofzo naar de peuterspeelzaal, sinds hij daar zit merken we al veel verschil maar op aanraden van hen zijn we naar een logopedie gegaan, ze hadden geen specifieke aangeraden.

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Waarom logopedie?
Op aanraden van de peuterspeelzaal omdat hij echt achterloopt met spraak, wij maken onszelf kog niet echt zorgen maar omdat hij nog een jaar heb voor hij op de basisschool start en dan is het wel fijn als hij wat kannzeggen 😅

5 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Op aanraden van de peuterspeelzaal omdat hij echt achterloopt met spraak, w ...
Oké… ja wij hebben dat niet gedaan hoor. Hier ook jongentje van bijna 3 die lekker brabbelt en woordjes op z’n eigen tempo ontdekt. De huisarts zei: alle kinderen praten als ze naar school gaan. Komt goed!