9 Reacties

3 jaar geleden

Zeker, ze hebben er ook gemak van wanneer ze dan later overgaan naar een gewone fiets (zonder zijwieltjes bijvoorbeeld) qua evenwicht.

3 jaar geleden

Wij hadden er eentje voor zoontjes 1e verjaardag...zo'n houten loopfiets van Nijntje die je van 3 wieler naar 2 wieler kon ombouwen. Achteraf beetje spijt van gehad....hij keek er niet eens naar om, z'n loopkar met dieren en geluid vond ie leuker 馃檲 Hij was groot en snel met lopen, dus qua ontwikkeling met die fiets niet echt iets gemist... Nu is de jongste net 1, hebben de loopfiets nog steeds staan, maar ook zij vind het tot nu toe niks. Heeft een loopscooter voor dr verjaardag gekregen, maar kan nog net niet goed genoeg bij de grond...dus daar loopt ze nu achter ipv erop 馃槄 Zij loopt al vanaf 7 maanden rond de tafel en deze week 1e paar pogingen tot stapjes los gedaan...ze wil heel graag maar durft nog niet goed genoeg. Zo'n ding is leuk, maar zou 'm niet opnieuw kopen.

3 jaar geleden

Hier ontzettend veel plezier van! De oudste heeft hem bij zijn eerste verjaardag gekregen (driewieler waar tweewieler van gemaakt kan worden), en hij speelde er dagelijks mee. Inmiddels hebben we voor hem een grotere en crossed hij nog dagelijks de tuin door. (EN momenteel de camping over). Hij gaat er ook regelmatig op mee een rondje lopen of even naar de supermarkt. Hiermee houdt hij het langer vol en gaat het voor mij lekker vlot. Lopend is hij echt een slak 馃槄 De eerste loopfiets hebben we onlangs weer terug omgebouwd naar driewieler voor de jongste. Hij vindt het geweldig! Ik zeg doen! 馃槉

3 jaar geleden

Hier ook 1 die nu veel gebruikt wordt.. heb een 2 in 1.. soort hobbelpaard en dan kan het paard met wieltjes er los vanaf en dan kan je er ook op zitten en als soort loopfiets gebruiken.. onze dame is nog niet zover met lopen en los staan enzo ivm pavlik die ze gehad heeft waarschijnlijk.. en hier kan ze de kamer mee door馃ぉ

3 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier ook 1 die nu veel gebruikt wordt.. heb een 2 in 1.. soort hobbelpaard ...
Oh en mijn nichtje van 4 kwam vandaag langs en vond hem geweldig al is ze er te groot voor maar toch heeft ze erop gezeten en ook nog wat rondjes gemaakt馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Hier hebben beide kindjes een loop fiets van bijna 3 jaar en 1 jaar. Ze vinden het geweldig. Mijn oudste heeft een met 2 wielen en gaat als een speer, en houd super goed zijn evenwicht . Voor zijn 3de verjaardag krijgt hij een fiets denk dat hij geen zijwielen nodig heeft.

3 jaar geleden

Absoluut een must vind ik. Voor de motoriek, evenwicht houden, geen gezeur met wandelen, want met de loopfiets door het bos is zoveel leuker 馃榿 je schiet sneller op met wandelen en zo kan ik nog wel even doorgaan 馃槈

3 jaar geleden

Nooit gehad met de eerste 2, ontwikkelde gewoon prima en ook geen gezeur met de motoriek.Dus de derde krijgt er ook geen 1.. .Dus is het een must... absoluut niet.......

3 jaar geleden

Zeker! Voor de 2e verjaardag crosste mijn oudste er al op rond. 1.5 jaar lang, elke dag intensief gebruikt. Hij vond het geweldig.Zo is hij ook veel sneller met wandelen etc. Hij heeft goed geleerd zijn evenwicht te bewaren, hij is ruim 3 en fietst inmiddels al zonder zijwieltjes rond.