20 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter is de 7e 14 maanden maar loopt ook nog niet hoor. Ze staat los en loopt langs de meubels maar verder niet

2 jaar geleden

Geen zorgen maken hoor! Zeker als ze dit allemaal al doet dan is ze heel erg ‘normaal’ qua ontwikkeling. Mijn zoontje doet precies zoals jouw dochtertje. Vorige week ook nog bevestigd door CB dat dit helemaal goed is!

2 jaar geleden

Ons dochtertje is nu 15 maanden, en loopt ook nog niet. Wel langs de tafel en ze kan kleine stukjes aan de hand lopen. Loopkar en loopfiets doet ze ook heel goed. Komt vanzelf wel goed hoor, elk kindje zijn/haar tempo 😊

2 jaar geleden

Geen zorgen maken hoor! Mijn oudste 2 liepen met 15/16 maanden, niks mis mee ☺️👍🏼

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 14 mnd loopt ook nog niet los. Alleen achter loopkar en de meubels af en aan een vinger.

2 jaar geleden

Ik las ergens dat kindjes 'horen' te lopen tussen 11 en 22 maanden. Geen zorgen 😇

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 15 maanden en trekt zich pas net op aan de meubels. Lekker rustig! Lopen doen we uiteindelijk allemaal 😊

2 jaar geleden

Heyey, hier loopt hij ook nog niet los. Wel langs de meubels af en idd een loopkar. Wel loopt hij op z'n knieën. Doet hij al een paar maand.. dus ben benieuwd of tie ooit op z'n voeten gaat lopen.

2 jaar geleden

Hier ruim 15 maanden en loopt langs de tafel. Maar weigert te lopen achter een loopkar of met ons. Als we haar neer zetten trekt ze meteen haar benen in.

2 jaar geleden

Hier 16 maanden en loopt enkel achter de kar. Nu sinds paar dagen ook met 1 handje van ons. Komt wel! Eigen tempo

2 jaar geleden

Hier met 16 maanden nu voor t eerst los staan. Benieuwd of er snel stapjes zullen gaan volgen :)

2 jaar geleden

Mijn dochter is 16 maanden en kruipt nog niet en trekt zich ook nog niet op.

2 jaar geleden

onze dochter staat nu ook net los, heel wiebelig nog haha. hoelang zat er bij jullie tussen los staan en lopen?

2 jaar geleden

Mijn kindje is 15 maanden en loopt alleen aan een handje en langs meubels. Komt vanzelf goed hoor ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Adff

Heyey, hier loopt hij ook nog niet los. Wel langs de meubels af en idd een ...
Lang meubels af is op de voetjes lopen. Los is knieeen lopen.

2 jaar geleden

Onze dochter loopt langs alles af. Hele rondjes buiten met een loopkar/hand/aan de buggy maar alleen? No way. Geen stap. Niet eens oversteken. Ze staat ook niet zelfstandig. Loopt km's op der knieën. Haha Soms denk ik wel eens, hmm komt dit goed. Anderzijds denk ik, iedereen gaat lopen als ze durven! Toch??????🤣

2 jaar geleden

Hier dacht ik ook dat het nog wel even zou duren voordat hij zou gaan lopen.. hij liep al een tijdje aan meubels, loopkar en handen. Op een gegeven moment zaten manlief en ik aan tafel en de kleine was naar de badkamer gekropen en hij liep zo vanuit de badkamer naar de andere kant van het huis🤷🏼‍♀️ Ik denk dat kindjes eerst het zelfvertrouwen moeten vinden om los te lopen voordat ze het ook echt gaan doen

2 jaar geleden

Reactie op Btje2021

Onze dochter loopt langs alles af. Hele rondjes buiten met een loopkar/hand ...
Nou precies dat. Op der knieën!!! Lijkt me toch een stuk ingewikkelder. Maar die van mij zet ook geen enkele stap los. Of achter een loopwagen

2 jaar geleden

Reactie op Adff

Lang meubels af is op de voetjes lopen. Los is knieeen lopen.
Inmiddels paar stapjes los. Laat zich op z'n knieën zakken of valt voorover :)

2 jaar geleden

Reactie op Btje2021

Onze dochter loopt langs alles af. Hele rondjes buiten met een loopkar/hand ...
Onze dochter doet precies hetzelfde !!