Goedemorgen me dochtertje is 14 maanden maak klein beetje zorg ze loop aan een loopcar
Maar ze loop niet los en ze loopt langs de meubels af zijn er nog meer kindjes die nog niet los lopen ?
Geen zorgen maken hoor! Zeker als ze dit allemaal al doet dan is ze heel erg ‘normaal’ qua ontwikkeling.
Mijn zoontje doet precies zoals jouw dochtertje.
Vorige week ook nog bevestigd door CB dat dit helemaal goed is!
Ons dochtertje is nu 15 maanden, en loopt ook nog niet. Wel langs de tafel en ze kan kleine stukjes aan de hand lopen. Loopkar en loopfiets doet ze ook heel goed. Komt vanzelf wel goed hoor, elk kindje zijn/haar tempo 😊
Heyey, hier loopt hij ook nog niet los. Wel langs de meubels af en idd een loopkar. Wel loopt hij op z'n knieën. Doet hij al een paar maand.. dus ben benieuwd of tie ooit op z'n voeten gaat lopen.
Hier ruim 15 maanden en loopt langs de tafel.
Maar weigert te lopen achter een loopkar of met ons. Als we haar neer zetten trekt ze meteen haar benen in.
Onze dochter loopt langs alles af. Hele rondjes buiten met een loopkar/hand/aan de buggy maar alleen? No way. Geen stap. Niet eens oversteken. Ze staat ook niet zelfstandig.
Loopt km's op der knieën. Haha
Soms denk ik wel eens, hmm komt dit goed. Anderzijds denk ik, iedereen gaat lopen als ze durven!
Toch??????🤣
Hier dacht ik ook dat het nog wel even zou duren voordat hij zou gaan lopen.. hij liep al een tijdje aan meubels, loopkar en handen.
Op een gegeven moment zaten manlief en ik aan tafel en de kleine was naar de badkamer gekropen en hij liep zo vanuit de badkamer naar de andere kant van het huis🤷🏼♀️
Ik denk dat kindjes eerst het zelfvertrouwen moeten vinden om los te lopen voordat ze het ook echt gaan doen