31 Reacties
2 jaar geleden
Wij worden er ook gek van, zelfs schimmelcreme helpt niet.
Qua oplossen helpt babybillenzalf van Dr Leenaarts heel goed!
2 jaar geleden
Reactie op Coco
Je mag bij elke huisarts in Nederland langs als “passant”. Leg het uit en v ...
Welke medicinale honingzalf? 🤩 wij gebruiken nu Weleda Calendula en die werkt wel prima hoor maar ben altijd op zoek naar andere ‘mooie’ producten 🥰
2 jaar geleden
Reactie op rijns
Mijn dochter heeft dit ook gehad. Dit lijkt inderdaad op een schimmel. Bij ...
Ik dacht eerder ook dat het door andere doekjes of luiers kwam. Terug naar Etos luiers en sensitief doekjes maar het werd niet snel minder. Het werd zelfs zo erg dat het ging bloeden. Toen die crème geprobeerd en was het heel snel weg.
2 jaar geleden
Mijn zus die heeft ook een dochter en die had ook last van schimmel die heeft toen via het ziekenhuis ook op recept een anti schimmel crème gekregen en die gebruik ik nu… weet onze oude huisarts van, dit is nu de 3e dag dat ik het gebruik maar het wordt er totaal niet beter op. Ik heb vandaag contact gehad met onze oude huisarts die hadden alleen geen plek voor haar dus moest ik foto’s sturen alleen nog niks gehoord..
2 jaar geleden
Jeetje wat heftig. Dat moet echt wel pijn doen voor je meisje. Goed dat je er professionele hulp bij haalt. Hopelijk reageren ze snel, anders een andere huisarts of de apotheek inschakelen?
Misschien een slecht idee maar heb je ook al eens een dagje niets gebruikt? Enkel schoonmaken met washandjes met lauw water, goed drogen en dan luier aan? En vaak droge luier aan doen?
De huid lijkt echt geïrriteerd en misschien komt het door alle smeersels?
2 jaar geleden
Reactie op happy24
Jeetje wat heftig. Dat moet echt wel pijn doen voor je meisje. Goed dat je ...
Dat is ook een goeie. Of even helemaal de luier uitlaten. Wel even poetswerk, maar misschien komt de huid dan tot rust!
2 jaar geleden
2x per dag even in een badje met havermout, hielp hier heel goed als het zo erg was. Handje in het badje strooien of in een pantykousje doen en dichtknopen, dan kan je dat makkelijk uitknijpen over de billetjes. Verder goed droog houden. Ik gebruik ook sinds een tijdje billen zalf van Fagron, werkt hier echt ontzettend goed. Volgende ochtend is de roodheid al zo goed als weg, kan je vinden bij apotheekenhuid.nl
Succes!!
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft 2 soorten zalf gekregen de eerste is miconazolnitraat/hydrocortison teva die moet ik 2 weken gebruiken en daarna miconazolnitraat teva en die moet ik gewoon helemaal opmaken en als het goed is moet het dan weer goed zijn. Ik gebruik de eerste nu een week en het is nog niet weg maar wel een stuk rustiger en beter.