5 Reacties

5 jaar geleden

Haaii! Toevallig heb ik deze medicatie nu 2weken. Ik heb ervoor gekozen om 1 tablet per 2dagen te nemen. Dus om de dag ipv iedere dag. Ik wilde eerst kijken of dit ook hielp voordat ik me iedere dag volprop met pillen. Bij mij werkte het vanaf de eerste dag, heb nergens meer last van gehad. Dus ik blijf ze nu nog een weekje of 2 pakken en daarna stop ik. Zo kan ik zien of het idd aan de medicatie ligt dat ik nu geen klachten meer ervaar

5 jaar geleden

Ik slik het chronisch vanwege een maagklep die niet goed sluit. Het kan geen kwaad voor de baby en het helpt mij zeker bij avondeten en slapen tegen maagzuur en overgeven.

5 jaar geleden

Ik slik al meer dan 10 weken omeprazol. (Ben nu 19 weken) Helaas nog steeds veel erg misselijk 馃あ maar het helpt wel tegen maagzuur en vervelende opboeringen

5 jaar geleden

Toevallig vandaag mee gestart ! Ik heb pantoprazol gekregen. De huisarts heeft dit in overleg gedaan met de VK

5 jaar geleden

Ik gebruik het nu 6 weken en blijf het uit voorzorg gebruiken.. het gaat goed en me maag heeft er een hoop rust waardoor ik minder neigingen heb tot overgeven..