12 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de Batavus Quip E-go.
Geweldige fiets!!! Goeie afstand tussen zaden en stuur en fiets echt heel fijn. Zitjes kunnen er makkelijk op gezet worden en een transport rekje voor op de fiets. Deze is er ook in een niet elektrische variant geloof ik. Ik vond de cortina fietsen ook heel fijn, maar ben blij dat ik voor Batavus heb gekozen.
4 jaar geleden
Ik heb een Gazelle Bloom gekocht, fietst heerlijk! Heeft 7 versnellingen, ik had er nog 1 van Batavus en Cortina getest, maar die van Batavus vond ik wat zwaarder fietsen dan de Gazelle en de Cortina fietste ook heel fijn maar vond ik iets minder qua afwerking (dunnere spaakbeschermers etc). Nu nog even geduld tot m'n meisje mee voor op kan! 馃グ
4 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties.
Ik kom ook steeds uit bij een gazelle Bloom als ik op internet rondkijk.
Misschien binnenkort maar even testen.
4 jaar geleden
Ik heb de Cortina common family! Ben ik echt heel blij mee. Ik vond deze zelf fijner dan de Gazelle bloom. Maar dat is puur persoonlijk.
4 jaar geleden
Ik heb zowel op de cortina family als de gazelle bloom een testrit gemaakt. Ik kwam met mn zwangere buik bijna niet op de bloom, het stuur zat in de weg. Laat staan als er nog een kinderzitje voorop zit. De cortina had veel meer ruimte daar. Dus dat vind ik zelf wel iets om rekening mee te houden, mocht je de wens hebben voor nog een kindje.
Verder ben ik wel benieuwd: waarom geen elektrische fiets? Puur qua kosten of een andere reden? 馃構
4 jaar geleden
Reactie op mmhut
Ik heb zowel op de cortina family als de gazelle bloom een testrit gemaakt. ...
Bedankt voor je reactie. Ik zal die ook testen dan. Bij ons in de buurt zijn verschillende zaken de 1 promoot batavus de ander gazelle.
De reden dat ik niet elektrisch wil....
Ik ben nog jong (28) en fiets eigenlijk nooit en dit zou wel vaker moeten. Elektrisch vind ik eng met een baby, want ik weet van mijzelf dat ik dan 30 km/p.u. ga fietsen. Ik ben er zo 1 van geen geduld dus hoe sneller ergens hoe beter. En ook de kosten spelen wel mee, omdat ik dus niet zo'n fietser ben. En tweedehands elektrische fietsen zijn vaak de accu's niet zo goed meer (zeggen ze).