17 Reacties

4 jaar geleden

Je baby gaat toch niet vasten?? 馃槺

4 jaar geleden

Reactie op Manu26

Je baby gaat toch niet vasten?? 馃槺
Haha omg er staat dat de slaaptijd van de baby de eettijd is... dat de zon weer onder is

4 jaar geleden

Reactie op KGL

Haha omg er staat dat de slaaptijd van de baby de eettijd is... dat de zon ...
Ja dat lees ik, maar ik zie het probleem dan niet? Dan slaapt de baby toch dus dan kan ze koken?

4 jaar geleden

Hier een mama met haar eerste kindje, vandaag was heel moeilijk

4 jaar geleden

Reactie op KGL

Haha omg er staat dat de slaaptijd van de baby de eettijd is... dat de zon ...
Eettijd is het eten al klaar meestal want je eet 5:30 tot 20:20 niet en elke dag is het een andere uur smorgens gaat het uur naar benede en savonds naar omhoog. Dus probeer door de dag te koke wat moeilijk is met een kleine bengel die heel de dag je aandacht wilt. En dat zijn geen gewone gerechte das meestal soep hoofdgerecht paar bijgerechten en dessert en probeer het ontbijt voor snachts ook nog klaar te make al beetje Nog klein detail mijn baby slaapt alleen als die weet da ik er ben dus als die wakker word en ziet mij niet ik de kamer slaapt hij ook niet dus ga hem dan toch iets langer wakker houde denk ik na mijn ete oas slape leggen en NEEN de baby vast niet mee

4 jaar geleden

Reactie op Moeder Van Nour

Hier een mama met haar eerste kindje, vandaag was heel moeilijk
Had het vandaag ook heel zwaar vooral hoofdpijn maar dan denk ik dat is binnen paar dagen over. Maar wou vandaag door de dag ergens rustig paar bladzijden uit de koran lezen maar dat was dan met paar storingen tusse.

4 jaar geleden

Ik maak in de middag zoveel mogelijk eten klaar. Om 19u gaat me zoontje na bed. Dan komt net goed uit. Dat is hem op bed leggen en dan het eten afmaken. Ik sport iedere ochtend daar had ik het wel even zwaar mee. De rest van de dag wel goed doorgekomen. Ookal was ik met eten bezig in de middag, het was wel een goede afleiding om het vasten goed door te komen.

4 jaar geleden

Even uit nieuwsgierigheid: Vanaf welke leeftijd doe je normaal mee met vasten? Uiteraard niet voor een baby, maar wanneer wel? Zwangeren en borstvoeding gevende, mama's zijn geloof ik ook uitgezonderd? Ik heb veel respect voor jullie!

4 jaar geleden

Wow amai ik zou het niet kunnen zo lang zonder eten. Veel succes dames!

4 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Even uit nieuwsgierigheid: Vanaf welke leeftijd doe je normaal mee met va ...
Strikt gezien is het als meisjes hun menstruatie gekregen hebben en jongens hun eerste zaadlozing maar je kan zelf ook beetje zien of je kinderen er dan al klaar voor zijn. Maar weet dat veel kinderen er zelf achter vragen om mee te mogen doen omdat het ook altijd een maand is van gezelligheid samen eten en zo. Ik ben niet moslim geboren maar vast ondertussen al zo een tien jaar mee en geniet er elke jaar van. Vorig jaar vond ik het spijtig door de zwangerschap dat ik niet kon meedoen. Moest je in je buurt moslims hebben wonen vraag is of als je een dagje mee vast je savonds met hun mag komen eten dan kan je altijd is kijken hoe het er aan toe gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Elifcag

Strikt gezien is het als meisjes hun menstruatie gekregen hebben en jongens ...
Bedankt voor je antwoord 馃槉 en ik ga eens vragen in mijn kennissenkring inderdaad!

4 jaar geleden

Wekker niet gehoord en dochter sliep door!

4 jaar geleden

Bij ons ging het heel goed moet ik zeggen. Ik heb van 9 uur ochtend tot 15:00 uur in de keuken gestaan met tussen door baby aandacht geven en laten slapen etc. En van 15:00 tot 18;00 uitgerust. Toen heeft papa de slaapje gedaan. En der bezig gehouden als ze zich echt niet meer kon vermaken. Normaal slaapt ze ook rond etenstijd maar nu sliep ze om half 7 om vervolgens 8 uur weer wakker te worden denk dat ze het eten rook馃ぃik heb niet moeilijk gedAan en heb der lekker aan tafel laten zitten tot ze weer wilde slapen馃ぃ馃槏 omdat ik gister uitgebreid heb staan koken allerlei salades etc hoef ik de komende dagen enkel vleesje of kip te bakken scheelt echt een hoop

4 jaar geleden

Reactie op Firstbebie

Bij ons ging het heel goed moet ik zeggen. Ik heb van 9 uur ochtend tot 15: ...
Die van ons heeft deze nacht dikwijls wakker geweest en hij was wakker toen we moest op staan voor te eten dus mijn man heeft hem ook mee genomen hij was aan het kijken en dacht waarop beginnen die nu ineens te eten 馃槀 erna terug in bedje genome en verder geslape tot acht uur half negen

4 jaar geleden

Reactie op Elifcag

Die van ons heeft deze nacht dikwijls wakker geweest en hij was wakker toen ...
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃjaa echt precies dit. Gewoon go with the flow gaan met je kindje komt echt helemaal goed. Vroeger deden onze ouders ook gewoon de babies volgens zonder regeltjes en dingetjes. En deden alles met ons onder hun armen dus tjah als dat de enige oplossing is dan is dat maar zo hihi. Niet te veel stressen

4 jaar geleden

Reactie op Firstbebie

馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃjaa echt precies dit. Gewoon go with the flow gaan met je kindje ko ...
Probeer ma in mijn achterhoofd is het toch altijd doe ik het goed gaat dit wel en zo. Maar zo als je zegt vroeger werd het allemaal ni gedaan en wij zijn ook groot geworden

4 jaar geleden

Reactie op Elifcag

Probeer ma in mijn achterhoofd is het toch altijd doe ik het goed gaat dit ...
Daarom!! Mijn moeder zegt altijd babys van tegenwoordig zijn echt moeilijk. In onze tijd waren babys echt niet zo. Snap er niks van! Hahahaha maar zolang je kindje blij is en goed groeit doe je het hartstikke goed lieve mama!! Misschien zelfs te goed hihi. Hij wilt niet eens zonder je slapen 馃檲dus twijfel niet aan je zelf 鉂わ笍hihi is het nog gelukt met koken en alles?