13 Reacties
5 jaar geleden
Wij hadden ook een gewoon matras van Ikea met een topper van aerosleep . Onze eerste is een echte buikslaper dus uiteindeljk toch besloten een topper van aerosleep te kopen vond het ideaal. Ga dit straks voor de baby weer gebruiken nummer 1 ligt inmiddels in een groot bed
5 jaar geleden
Ik vertrouw de consumentenbond volledig. De marketing van aerosleep vertrouw ik totaal niet. Wij gaan dus voor een Ikea matras. Ik twijfel nog of ik de himlavalv wil (€120,-) of dat ik de krummelur (€40, beste koop) ook goed genoeg vind.
Maar ik wacht gewoon nog even en dan ga ik in april of mei wel even het verschil voelen in de winkel.
5 jaar geleden
Dankjulliewel!
Marketing + hormonen maken het zo lastig om onderbouwde beslissingen te maken 😵
5 jaar geleden
Reactie op Sooph
Wij gaan voor de krummelur van de ikea denk ik! Schijnt dikke priem te zijn ...
Zo is dat, big business die baby's!
5 jaar geleden
Wij hebben de krummelur al 1,5 jaar. Bevalt nog steeds goed. Geen kuilen oid. Echt goede prijs kwaliteit.
Ook bij opa en oma hebben we hetzelfde matrasje. Misschien een tip als ze gaan oppassen om meteen 2 te nemen. Heb je lekker 2 nieuwe en slaapt de baby overal op hetzelfde matrasje.
5 jaar geleden
Reactie op memfem
Wij hebben de krummelur al 1,5 jaar. Bevalt nog steeds goed. Geen kuilen oi ...
Goed idee!
5 jaar geleden
Heeft er iemand ook even vergeleken met wat testaankoop in BE aanraadt? Ik heb geen abonnement dus kan dit jammer genoeg niet checken. Ben benieuwd of dit hetzelfde of vergelijkbaar is met de consumentenbond in NL.
5 jaar geleden
Zolang aerosleep een waterdichte molton verkoopt lach ik om hun marketing afdeling eerlijk gezegd...hihi
Tuurlijk ben je hormonaal bang voor alles wat je kindje kan schaden, dat heb ik ook gehad bij de eerste, de dames van de winkel praten je alles aan, maar besef je dat baby producten in NL alleen onder strikte veiligheids eisen verkocht mogen worden.
Zolang je kindje niet kan verstrikken in beddengoed (strak opmaken is jouw taak) en dat je niet zuiniger op je matras bent dan op je kindje (door zown waterdichte hoes eromheen te willen) ben ik ervan overtuigd dat je kindje niet zo snel benauwd raakt. Kleine baby's draaien niet zelf nog, en zodra ze dat kunnen, draaien ze ook terug. Misschien iets te veel gezond boeren verstand modus hier, maar misschien kan dit je een beetje geruststellen. Succes met her maken van een keuze hoor. Doe wat je goed voelt
5 jaar geleden
Reactie op Elea
Dit is in ieder geval vergelijkbaar met consumentenbond. Volgens mij werken ...
Ah toppie, was benieuwd of dezelfde bovenaan stond, extra bevestiging voor een goede koop 😁
5 jaar geleden
Ik heb alleen een airosleep topper ( niet van airosleep zelf) maar vond het anders zo duur. En een paar hoeslakens op MP aangeschaft.
Voor alles nu €150 kwijt
5 jaar geleden
Beste koop Ikea is een heel fijn matras heb deze ook voor mijn eerste kindje gekocht heel zacht en goed van kwaliteit