6 Reacties

4 jaar geleden

Kan de lattenbodem ook iets lager in het bedframe gezet worden? Op de eerste foto ziet het eruit alsof je kindje er zo uit kan klimmen 馃槄

4 jaar geleden

Kan de lattenbodem ook iets lager in het bedframe gezet worden? Op de eers ...
Dit is voor als je kindje nog niet kan klimmen. Daarna kan hij natuurlijk helemaal onderin zoals in de tweede foto.

4 jaar geleden

Ik heb trouwens geen ervaring met dit specifieke ledikant maar wel met een meegroei ledikant en het bevalt erg goed. Dochter lag er tot 2 jr ofzo gewoon in. Toen wat spijlen er uit gehaald zodat ze zelf in en uit kon (omdat ze zwaar werd en ik haar moeilijker er uit kon tillen) en nog wat later 1 zijkant eruit gehaald. Was ideaal dat ze gewoon in haar vertrouwde bed kan blijven. Ze is nu 3;4 en ligt er nog perfect in.

4 jaar geleden

Ik heb het gewone Lisa ledikant van Bopita, onze dochter is nu 2, en ik baal eigenlijk dat we niet voor het meegroei bed zijn gegaan die jij laat zien! Dus als ik nog een keer kon kiezen dan zou ik inderdaad voor die gaan. Succes!

4 jaar geleden

Hoi, ik ben op zoek naar dit ledikant. Welke is dit? Is dit 60x120? Of 70x120?

4 jaar geleden

Wij hebben de 120x60 en dat is de gewone ledikant (niet meegroei). Dus ik gok de 140x70? 馃 Maar dat staat vast op hun website. Ik wil wel even delen dat de witte verf bij het in elkaar zetten erg snel beschadigd raakte bij ons. En het is niet dat we hier brute kracht ofzo gebruikt hebben, ook netjes alle stukken hout op dekens, karton etc gelegd voor de assemblage. Dit zowel voor het bopita lisa bed als de box. Ben er eigenlijk wat teleurgesteld in.