13 Reacties

één jaar geleden

Goedemorgen haarlotion van zwitsal is speciaal voor babytjes en peutertjes wij gebruiken het soms voor ons zoontje zijn haar te stylen. Is misschien ook een optie voor jullie

één jaar geleden

Goedemorgen haarlotion hier ook idd! Of meerdere elastiekjes/knipjes voor de kortere haartjes

één jaar geleden

.

één jaar geleden

.

één jaar geleden

♡_♡

één jaar geleden

Wat een mooie kapsels maken jullie. Ik heb vroeger ook sporten gedaan waarbij we allerlei kunstwerken van ons haar maakten, maar mijn dochter heeft er nog weinig trek in... Ik blijf het proberen.

één jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Wat een mooie kapsels maken jullie. Ik heb vroeger ook sporten gedaan waarb ...
Haha ja ik ben al blij als het eens in de zoveel tijd lukt om 1 simpel staartje te maken 😂😂 op de opvang mogen ze het wel doen maar wij thuis echt niet 😅

één jaar geleden

Wij gebruiken de yari leave in op nat haar (wel krulletjes) dan blijft het wel goed zitten. Maar ze heeft ook al een volle bos haar.

één jaar geleden

Wij gebruiken stylingspray van kruidvat, werkt goed en ruikt lekker! Je kamt en wast het er ook zo weer uit.

één jaar geleden

Reactie op KleineBengel

Wij gebruiken stylingspray van kruidvat, werkt goed en ruikt lekker! Je kam ...
Heb je daar een foto van?

één jaar geleden

Reactie op KleineBengel

Wij gebruiken stylingspray van kruidvat, werkt goed en ruikt lekker! Je kam ...
Moet je wel de haren mogen wassen🤣(grapje) hier is dag drama😝

één jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Heb je daar een foto van?
Deze gebruiken wij. Heb hem ook van andrelon geprobeerd, maar vind deze fijner 😊

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Moet je wel de haren mogen wassen🤣(grapje) hier is dag drama😝
Hahaha hier gelukkig geen probleem. Vooral niet nadat ze een keer mijn haren mocht wassen 😂