29 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zus had ooit kort haar en werd continu voor jongen aan gezien in de winkel enz 😅 ookal had ze een roze broek aan hihi , ze was er ook gelijk klaar mee en wou weer langhaar . Zelfs int ziekenhuis was een keer van u zoon , me vader zo me dochter ....

2 jaar geleden

Jaa sommige mensen...🤐🤓 Krijg ook wel eens de vraag, is het een meisje of een jongen.. uuhhmm sorry.. heb je al eens een meisje gezien met een hanenkam ? 🤣

2 jaar geleden

Dochtertje van een vriendin heeft dat ook.. Al trekken ze haar een roze badpak met franjes aan.. Het blijft 'wat een leuk ventje..' 🤪 M'n moeder had het met mij vroeger ook. M'n uniseks naam werkte ook niet mee. Zij werd er zo gek van dat ze me met 9 maanden oorbellen heeft laten zetten 🙈

2 jaar geleden

Hier andersom. Zoontje had een zwembroek (lekkere foute tropische palmbomen print) en hoorde op het strand ook steeds: ahh how old is she? What's her name? Kon mij eigenlijk niet zo schelen 🤭

2 jaar geleden

Zoooo herkenbaar. Bij mijn dochtertje idem dito en kan mij hier ook aan storen 😂

2 jaar geleden

Hier ook! Super irritant ja

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Zelfs als ze strikje in haar haar heeft, een roze jurkjes aan en een unicorn rugzakje om heeft hahaha.

2 jaar geleden

Van de oudste (een jongetje) werd in m’n directe omgeving vaak gezegd dat ze hem een echt jongenskoppie vonden hebben. Desondanks buiten de deur nog 50% die hem “haar” “meisje” etc noemden. En nu precies het omgekeerde. Soms heeft ze ook wel wat jongenskleren van grote broer aan, maar zelfs met een jurkje oid wordt er vaak nog “hij” “jongetje” etc gezegd. Ik maak me er niet al te druk om. Ik vind het zelf bij andere kindjes soms ook echt moeilijk en uiteindelijk worden ze vast wel wie ze willen zijn.

2 jaar geleden

Ja! Herkenbaar en kan me er flink aan storen. Mensen roepen maar snel wat, gebruik je ogen denk ik dan. Zelfs als ze dan roze jas ofzo aan had was het nog is het een jongetje. Nou denk niet dat die een roze jas aan heeft. Vooral toen ze nog kleiner was en ik had wat neutrale kleertjes aan omdat we niet wisten ook wat we kregen, lag ik er maar een roze knuffel bij. Denk hint hint mensen 🙈 Maar ik begrijp je dus!

2 jaar geleden

Volledig herkenbaar! Onze dochter wordt ook altijd als jongen gezien... Stoor me er niet zo aan maar vind het zeker bijzonder. Wat een lief/leuk/vrolijk 'kindje' zeggen is toch weinig moeite en altijd goed 😅

2 jaar geleden

🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook korte haartjes en geen jurkjes en dus wordt ze als jongetje aanzien 😏

2 jaar geleden

Hier ook zo vaak, nog weinig haartjes dus vaak uitgegaan van jongen 🤷 we hebben ook een blauw/grijze kinderwagen, maar zelfs al zit ze met een roze jurk en roze jas daar in zien ze haar ook nog voor jongen aan 🤣

2 jaar geleden

Ik had het ook een keer. Waren op een verjaardag. En toen zei iemand is het een jongen of meisje Ze had staartje in en gewoon rode kleren Wilde bijna zeggen een jongen Maar toch gezegd een meisje

2 jaar geleden

Hier ook hoor, daar maak ik mij niet druk in.

2 jaar geleden

Ja hoor, hier ook. Dat is het lot van een kale baby 🤓

2 jaar geleden

🙋‍♀️!

2 jaar geleden

Haha! Herkenbaar. Hier juist andersom. Wij hebben een zoontje met lang bruin haar. We knippen het regelmatig maar het groeit snel en ik vind wat langer haar gewoon super leuk staan. Het is dan ook vaak: wat een schattig meisje 😜

2 jaar geleden

Hier hetzelfde .. haar haren willen precies niet groeien ze blijft een baby koppie hebben ook haar tandjes zijn er niet op de 7 voorste na 🥰

2 jaar geleden

Zo herkenbaar…vandaag nog en ze had zelfs een roze haarspeldje in haar haar🙈 alleen haar kleding was niet roze. Blijkbaar moeten meisjes alleen roze kleding aan om als meisje herkend te worden😂