13 Reacties

4 jaar geleden

Dit herken ik ja.. Alleen zit er bij mijn dochter dan een windje dwars.. Nadat ze dan een paar keer haar benen naar boven en naar beneden heeft laten vallen, laat ze een windje en is er weer rust gekeerd.. Dat met haar hoofd doet ze ook maar heeft volgens mij niets met elkaar te maken.. 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Doet mijn dochter al vanaf de geboorte, onrustige slaper maar wordt er niet wakker van. Ze bonkt echt hard met haal hielen tegen achterkant van der wieg aan. Ik heb geen tips..

4 jaar geleden

Doet mijn zoon ook van ruim 4 maanden. Ik dacht eigenlijk dat het kwam omdat hij z'n benen had ontdekt😅 hij doet namelijk precies hetzelfde in zijn slaap, maar ook als hij wakker is in zijn box

4 jaar geleden

Haha die van mij doet dat ook.. ben soms bang dat hij zijn bedje/box sloopt als hij dat doet 😅😂

4 jaar geleden

Hier ook! Wij doen nu een strak dekentje over haar benen (ze slaapt in een slaapzak) en dit helpt een beetje. Zij maakte haarzelf (en ons) echt wakker..

4 jaar geleden

Jup hier ook sinds ze 4 maanden is. Ik dacht mss is het om te oefenen om om te rollen (kan ze nog niet). Ik laat haar maar 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Mijn dochtertje doet dit alleen als ze last heeft van haar buik of als er een boertje dwars zit gaat ze ook heen en weer met haar hoofd. Maar met 4.5 maand kan het ook gewoon zijn dat jou kindje lekker aan het oefenen is in zijn slaap om te gaan rollen😊

4 jaar geleden

Hier ook! Wij doen nu een strak dekentje over haar benen (ze slaapt in een ...
We hebben deze nacht ook een strak dekentje op zijn beentjes gelegd en hij heeft veel rustiger geslapen. Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Hier ook! Wij doen nu een strak dekentje over haar benen (ze slaapt in een ...
Goede tip! Ze lijkt beter te slapen

4 jaar geleden

ik doe de achterkant van het slaapzakje onder het matras

4 jaar geleden

Die van mij ook En dan zit er indd meestal een windje dwars

4 jaar geleden

Mijn zoon van 5 maanden laat ook zijn benen met een harde bonk op zijn matras vallen. Zo hard dat we het beneden horen. Hij doet dit vaak ook heel lang achter elkaar. In ieder geval langer dan een half uur. Is dat bij jullie ook het geval?

4 jaar geleden

Reactie op AnnaWest

Mijn zoon van 5 maanden laat ook zijn benen met een harde bonk op zijn matr ...
Bij ons duurt het soms 15 min, maar het lijkt ofdat hij zichzelf hiermee terug in slaap probeert te wiegen. Want hij slaapt nog in de co-sleeper en als hij met zijn benen slaat dan wiegt de co-sleeper ook heen en weer. Het lijkt er op dat hij dit leuk vindt. 😅