13 Reacties
4 jaar geleden
Dit herken ik ja.. Alleen zit er bij mijn dochter dan een windje dwars.. Nadat ze dan een paar keer haar benen naar boven en naar beneden heeft laten vallen, laat ze een windje en is er weer rust gekeerd.. Dat met haar hoofd doet ze ook maar heeft volgens mij niets met elkaar te maken.. 🤷♀️
4 jaar geleden
Hier ook! Wij doen nu een strak dekentje over haar benen (ze slaapt in een slaapzak) en dit helpt een beetje. Zij maakte haarzelf (en ons) echt wakker..
4 jaar geleden
Mijn dochtertje doet dit alleen als ze last heeft van haar buik of als er een boertje dwars zit gaat ze ook heen en weer met haar hoofd. Maar met 4.5 maand kan het ook gewoon zijn dat jou kindje lekker aan het oefenen is in zijn slaap om te gaan rollen😊
4 jaar geleden
Hier ook! Wij doen nu een strak dekentje over haar benen (ze slaapt in een ...
We hebben deze nacht ook een strak dekentje op zijn beentjes gelegd en hij heeft veel rustiger geslapen.
Bedankt voor de tip!
4 jaar geleden
Reactie op AnnaWest
Mijn zoon van 5 maanden laat ook zijn benen met een harde bonk op zijn matr ...
Bij ons duurt het soms 15 min, maar het lijkt ofdat hij zichzelf hiermee terug in slaap probeert te wiegen. Want hij slaapt nog in de co-sleeper en als hij met zijn benen slaat dan wiegt de co-sleeper ook heen en weer. Het lijkt er op dat hij dit leuk vindt. 😅