7 Reacties

2 jaar geleden

Tot 1 jaar wel gewoon appart gedaan , maar nu niet meer nu eet hij gewoon alles mee , pittige dingen eten wij niet , heb zowizo restjes in de vriezer voor als we eens iets eten wat die niet mag zoals vette dingen

2 jaar geleden

Voor hele kruidige dingen heb ik ook nog wat achter de hand in de diepvries. Of soms uit gemak potjes. Maar zoveel mogelijk met de pot mee.

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook gelukkig een lekkere eter!Wij zijn ook aan het puzzelen met eten maken. Maar op dit moment maak ik makkelijke avondmaaltijden zoals andijviestamppot of pastasaus (met pasta natuurlijk🤪). Dan maak ik eerst alles en schep ik onze dochter haar eten op en vul ik wat bakjes voor in de vriezer. Daarna doe ik de zout of andere kruiden erdoor voor onszelf😁 Dan is het toch met de pot meeeten zonder extra kruiden etc. En ja soms als het wat anders is als een ovenschotel bijvoorbeeld. Dan zit er maar is wat kruiden doorheen 🤷🏼‍♀️ Weet niet of je hier iets aan heb maar zo doen wij het op het moment😬

2 jaar geleden

Reactie op xSammy

Wij hebben hier ook gelukkig een lekkere eter!Wij zijn ook aan het puzzelen ...
Wij doen het ook zo. Vanavond eten wij bv pasta bolognaise met rode wijn door de saus en dan maken we voor ons kind hetzelfde maar dan in pannetje naast de onze zonder zout en rode wijn. Kruiden zoals bv oregano, kurkuma, komijn, koriander en peterselie enzo krijgt hij verder wel gewoon. Zout laten we eruit. Gister risotto gegeten en dan maken we dat met zoutloze bouillon en ook zonder wijn. Doen we erna zout erover op ons bord. Wel minder lekker hoor maar ja. Als we eten bestellen kook ik apart voor hem

2 jaar geleden

Ohw ik ben hier ook niet zo moeilijk in. Mijn dochter eet alles zoals wij dat ook eten. Dus ook met kruiden, bouillon of zout erdoorheen. Ik let wel op de hoeveelheid zout. Maar ik maak geen aparte pannetjes of potjes meer voor haar.

2 jaar geleden

Wij koken zoutloos, maar af en toe iets waar van zichzelf al zout in zit doen we niet moeilijk over. Vanavond bijvoorbeeld braadworst, maar dus wel met mate. Onze ouders hebben vroeger ook echt niet zoutloos voor ons gekookt. Andere kruiden gebruiken we wel gewoon, maar wij eten niet pittig

2 jaar geleden

Hier eet onze kleine alles mee. Kip curry/tandoori, kip jambalaya met chorizo en kip. Boerenkool, hema worst , tacos. Eet prima mee. Soms ook kipnuggets als we frietjes eten etc.