6 Reacties

één jaar geleden

Hier al een tijdje in de middag niet meer naar bed , als hij smiddags ging slapen sliep die snachts niet , en nu vanaf 18.00 uur a half 18.30 naar bed tot 7 uur sochtends

één jaar geleden

Hier precies het zelfde.. ook geen middag slaapje meer willen doen.. en tegen het eten word hij moet.. soms lukt het hem nog wakker te houden.. en soms ook niet..

één jaar geleden

Je zou ook kunnen proberen een uur later na bed te brengen en dan voor half uurtje te laten slapen. Dan wel wakker maken. Als het niet willen slapen pas iets is vanaf de afgelopen dagen kan het best zo zijn dat je kindje gewoon last heeft van de warmte. Daardoor gaan ze ook minder goed slapen. Als je kindje echt niet wil slapen kun je nog een rust moment plannen smiddags op de bank. Die van mij heeft ook wel eens momenten dat ze niet wil slapen. Of moeilijk in slaap komt, kort slaapt noem maar op. Maar meestal gaat dat vanzelf weer voorbij en zolang ik merk dat ze de dag niet red zonder slaapje bied ik haar die wel aan.

één jaar geleden

Hier ook! Maar het is een slaapregressie en ze hebben het eigenlijk echt nog wel nodig merk ik. Dus ik blijf t proberen

één jaar geleden

Lukt het wel in draagzak of kinderwagen (of auto)? Hier biedt dat soms uitkomst.

één jaar geleden

Hier hadden we dat 1.5 maand geleden. We hebben toch doorgezet en nu slaapt ie wel weer iedere middag 1-2 uurtjes. Hij slaapt de nacht er vaak maar 10-11 dus dat is wel erg weinig anders.