10 Reacties
één jaar geleden
De ene dag wel de andere dag niet, hierdoor gaat hij niet ineens eerder slapen verschilt per dag!
één jaar geleden
Hier wel nog.
Onze zoon is vaak rond 6 uur wakker, en kan echt niet 12 uur wakker blijven. En aan zijn humeur kan je ook wel zien dat hij het nog echt nodig heeft.
In het weekend slaapt hij vaak ook langer, omdat hij dan moet bijkomen van de hele week.
één jaar geleden
Wij hebben hem ingekort tot max 1400 ze viel ook laat in slaap nu slaapt ze van 13 tot 14 en als ze heel moe is iets eerder naar bed maar niet meer later dan 1400
één jaar geleden
Nee hier slaapt hij ook niet meer in de middag, daardoor slaapt hij S'avonds wel wat eerder. 20.00 in plaats van 23.30. Ik vond hem ook nog wel klein om nu al geen middagdutje meer te laten doen. Maar hij was echt niet moe en in de middag op bed leggen was iedere keer weer een strijdt. Dus heb mijzelf er maar bij neergelegd.
één jaar geleden
Reactie op 3kidsmom
Ik vind mijn zoontje echt nog te jong voor het stoppen met middagslaapjes. ...
Dit klinkt als ik het teruglees alsof ik bedoel dat ik alle kinderen van deze leeftijd te jong vind om te stoppen met middag dutjes. Zo bedoel ik het helemaal niet 🙈. Ik bedoel dat ik mijn eigen jongetje dat nog niet zie doen.
één jaar geleden
Hier wisselt het sinds mijn dochter 1,5 is. Ze sloeg eerst af en toe een tuk over. Daarna periodes dat ze wel weer sliep en dan savonds ook pas heel laat. Wat ik in de zomer eigenlijk wel lekker vond.
En nu bied ik alleen een slaapje aan als ik duidelijk zie dat ze moe is. Of ze valt in de auto in slaap… Op die dagen slaapt ze savonds niet voor 22.30.
8/10 dagen slaapt ze niet meer overdag.
Dit heeft ze eerder periodes gehad dus ik probeer haar zo veel mogelijk te volgen.
Ze is overdag gezellig, ontwikkelt en eet en drinkt goed. Dat zijn voor mij wel tekenen dat we op de juiste weg zitten.
Als dat veranderd zal ik ook naar haar slaap kijken.
één jaar geleden
Hier wel nog maar gaat ook gewoon heel goed nog. Hij slaapt smiddags 1 a 2 uurtjes en gaat savonds om 20u slapen. Werkt prima voor ons. Wel wakker om 6u sochtends maar dat is altijd zo geweest