8 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn daardoor wel gestopt met het middag slaapje.. heel soms dan is hij wel heel moe en valt dan nog wel eens in de middag in slaap, maar liever niet.
En gaat dan tussen 19:00/20:00 uur slapen.
En als hij een middagdut doet dan is het soms wel 21:00/22:00 uur.. dat willen we niet meer 馃檲
5 maanden geleden
Mijn zoon slaapt ook nog in de middag; vaak 2 uur. En in avond slaapt hij inderdaad ook rond 21:00. Maar ik laat het middagdutje er bewust in omdat mijn dochter(1,5 jaar) dan meestal ook slaapt. Zo krijg ik de tijd om ook even een dutje te doen. Dochter wordt namelijk nog meerdere keren wakker, dus zonder dutje red ik het niet馃槳
5 maanden geleden
Hier slaapt ze nog 2 tot 3 uur in de middag.. in de avond rond 20 uur op bed en 20.30 is ze wel in slaap gevallen.. nu met het mooie weer ligt ze er later in... in de ochtend 7.30 wakker.. ik vind het voor nu prima.. ze is na de lunch echt niet meer te genieten zo moe dat ze dan is.. en als ik haar eerder wakker maak dan is alles en probleem de hele middag.. of we moeten van huis gaan ter afleiding.. maar daar heb ik ook niet steeds tijd/ zin in..
5 maanden geleden
Reactie op LWW
Inkorten tot maximaal 1 uur kan ook werken. Bedtijd Rond half 8 denk ik.
Hebben we inderdaad gedaan vandaag, en rond half 8 gaan slapen werkte heel goed!
5 maanden geleden
O hier was dat ook slaapje weg en opgelost. Slaapt heerlijk weer op normale tijd en overdag ook geen last . Bij drukke dagen kijken we even televisie als rustpuntje . Als ze perongeluk in auto toch slaapt dan heb ik t zelfde gedoe weer 馃槄
5 maanden geleden
Reactie op Yaseminn
Mijn zoon slaapt ook nog in de middag; vaak 2 uur. En in avond slaapt hij i ...
Ik doe dan wel eens televisie kijken in mijn bed , lekker met knuffeltje erbij doe ik ff m鈥檔 ogen dicht als ik echt moe ben馃檲