Helemaal geen klaag topic maar een trots topic. Meerdere kindjes die alles eten? Mijn dochter bleek bij de kdv als enige linzen, knolselderij en aardappelen te eten. Andere kindjes moesten er niets van hebben. Stiekem toch wel leuk natuurlijk. De leidsters blijven verbaasd hoe goed ze eet!
Haar vader is chinees en hij eet ook van alles. Van kippenvoeten tot varkensoren. Geen idee soms wat hij eet. Maar schotel hem een zeekomkommer voor en hij smult.
We kopen regelmatig hele zalm, kabeljauw of paar pond entrecote, varken of zeebaars van de Makro en vriezen dit in.
Ik ben zo blij dat mijn dochter alles lust en alles eet en geen genoeg van krijgt. Ze beweegd ook ontzettend veel en verbrand sowieso veel calorieën. Dus dat is prima in verhouding. Trotse moeder hier. Ik at toen ik klein was alleen maar aardappelen, balgehakt wortelen en bonen.. De Hollandse pot. Bij ons thuis is het hollands en chineze pot! Nog meer kindjes die zo genieten van het uitproberen van steeds meer nieuwe voeding en lekker kunnen peuzelen? Ik kan er zo van genieten hoe mijn dochter aan het smakken is van een vers stuk gestoomde zalm.