10 Reacties
één jaar geleden
Volgens mij is dit een signaal dat een peuterbed nodig is, maar weet het niet zeker.
één jaar geleden
Wij hebben een slotje op de deur gemaakt… omdat hij anders over het traphekje zou kunnen klimmen en hard naar beneden zou kunnen vallen (slaapt op de zolderverdieping)
De ene keer ging hij op het tapijt slapen, andere keer toch voor het bed gekozen. Na 2 weken was er niks meer aan de hand.
één jaar geleden
Wij hebben een 1 persoons bed besteld. Als het goed is komt deze volgende week binnen. Voor nu hebben wij het camping bedje opgezet daar zit een opening in aan de zijkant waardoor hij er zelf in en uit kan klimmen. Nu hoeft hij geen gevaarlijk capriolen uit te halen als hij uit zijn bed wil.
één jaar geleden
Reactie op CJ 32
Wij hebben een 1 persoons bed besteld. Als het goed is komt deze volgende w ...
Oh das wel beter. Hier had ik zijn ledikant omgebouwd tot peuterbed, dat is 4 weken goed gegaan..
Totdat z'n broertje geboren werd😳 sindsdien was het drama, niet naar bed willen, mee werken met naar bed gaan en echt op het allerlaatste uit bed springen en dan schreeuwde hij; WAKKERRRRRR en kreeg ik m met geen mogelijkheid meer terug. Driftbuien, huilbuien, boos, verdrietig, bang.. alles is gepasseerd🙃
Radeloos werd ik er van..
Sinds vorige week is hij echt veel meer gaan snappen en kreeg ik er vertrouwen in om een slaapschema te maken met stickers.. na 5 dagen elke ochtend een sticker plakken (als hij lief in zijn eigen bed slaapt) krijgt hij een klein cadeautje..
Dit is de 2e avond van m'n experiment en de 2e avond dat hij in zijn eigen bed ligt!🥳